• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
انجمن کورن هول ایران

سال نو،دستاوردهای نو برای کورن هول ایران

  • کد خبر : 90846
  • 01 فروردین 1403 - 6:41
سال نو،دستاوردهای نو برای کورن هول ایران
علیرضا غلامیان گفت :با برنامه‌ریزی دقیق برای پرورش مربیان و داوران در بالاترین سطح فنی، انجمن کورن هول ایران به سمت تحقق اهداف بزرگ خود گام بر خواهد داشت .

 

علیرضاغلامیان وانجمن کورن هول ایران:روایتی از”سالی پر بار و تحولات مهم در سال۱۴۰۲”

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن کورن هول ایران ایران  محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و رسانه ای انجمن ضمن تبریک حلول سال جدید گفت : در سالی که گذشت، انجمن کورن هول ایران شاهد تحولات بزرگی بود. علیرضا غلامیان به سمت سرپرست این انجمن منصوب شد و  پس از سه سال تلاش مستمر و پیگیری‌های  این رشته ورزشی در آذرماه ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی ارجاع داده شد. استقبال گرم هیئت رئیسه فدراسیون نشان از آغازی دلگرم‌کننده برای کورن هول در ایران داشت.

در ادامه، فعالیت‌های گسترده‌ای در فضای حقیقی و مجازی برای معرفی و شناساندن کورن هول به جامعه ایران انجام شد. با انتخاب مسئولین انجمن و تعیین ۱۵ نفر از مسئولین کمیته‌ها، زمینه‌های لازم برای راه‌اندازی این ورزش در استان‌های تهران، فارس و اصفهان فراهم آمد.

جعفری گفت : همکاری‌های بین‌المللی نیز با برگزاری جلسه آنلاین با سازمان جهانی کورن هول و بررسی عضویت ایران در این سازمان، به همراه برنامه‌ریزی برای مسابقات بین‌المللی در ترکیه، افق‌های جدیدی را برای کورن هول ایران گشود.

وی افزود : در پایان سال۱۴۰۲، با برنامه ریزی برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری درجه ۳، در سال نو استعدادهای جدیدی شکوفا میشوندو ثبت‌نام‌ها برای این دوره‌ها آغاز گردیده است. همچنین، اقدامات برای اعزام تیم ملی کورن هول ایران به مسابقات بین‌المللی در ترکیه آغاز شده و ۲۷ ورزشکار، شامل آقایان و بانوان، در حال آماده‌سازی هستند.

علیرضا غلامیان، سرپرست انجمن کورن هول ایران ضمن تبریک حلول سال نو ، با ابراز خوشبینی نسبت به آینده این ورزش، از همکاری‌ و همراهی فدراسیون تشکر کرد. و همچنین از تلاش‌های اعضای انجمن قدردانی کرد و از آن‌ها خواست تا در سال جدید با همت و کوشش بیشتری به فعالیت‌های خود ادامه دهند. او افزود که سال ۱۴۰۳ سالی پر از رویدادهای مهم برای کورن هول خواهد بود، از جمله شرکت در مسابقات جهانی که در اواخر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

وی افزود : با برنامه‌ریزی دقیق برای پرورش مربیان و داوران در بالاترین سطح فنی، انجمن کورن هول ایران به سمت تحقق اهداف بزرگ خود گام برمی‌دارد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90846

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.