• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
محمدرضا جعفری

دعوت رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس برای حضور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 92115
  • 16 فروردین 1403 - 15:45
دعوت رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس  برای حضور در راهپیمایی روز قدس
بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل‌های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.

به گزارش سحاب پرس محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس طی بیانیه ای ضمن محکومیت حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندن چند تن ازفرماندهان عالی رتبه از جامعه بزرگ ورزش های همگانی استان ،روسای هیاتها، روسای کمیته ها، مربیان، داوران ،پیشکسوتان و قهرمانان ورزش وهم وطنان عزیز برای حضور در راهپیمایی پرشور روز قدس دعوت کرد.
محمدرضا جعفری در بخشی از این بیانیه آورده است
«بار دیگر آخرین جمعه از ماه خدا، ماه ضیافت الهی از راه رسید تا دل‌های مسلمانان و مومنان واقعی که در زلال محبت و برکت پروردگار در این ماه شریف تطهیر و مصفا شده است، رو به سوی قبله اول مسلمانان جهان داعیه دار همراهی با مظلومان و تبری و فریاد علیه ظالمان شود.
بار دیگر چشم امید مظلومان عالم و ستم دیدگان سرزمین‌های اشغالی به سوی مردم روزه دار کشوری است که گرچه خود همواره آماج کینه توزی و تعدی دشمان اسلام و ارزش‌های راستین الهی است، اماهرگز از آرمان‌های حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه، ایثار و شهادت است.
ملت بزرگ و بخصوص جامعه فرهیخته ورزش کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال هم،همچون گذشته در روز قدس فریاد خواهیم زد قدس عزیز و مردم فلسطین تنها نیستند.»

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92115

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.