• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
محمدرضا جعفری

پیام تبریک رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

  • کد خبر : 92597
  • 23 فروردین 1403 - 10:14
پیام تبریک رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان فارس گفت : عيدسعید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهي بر بندگان مومن ومسلماني است كه يك ماه همنشيني پر قدر و منزلت را در درگاه يگانه حق سپري كردند.

محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی را برای جامعه ورزشی ، جوانان،اهالی ورزش استان بویژه همکاران در هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس ،روسا هیاتهای شهرستان ها ،کمیته های استان،مربیان،داوران،پیشکسوتان و ورزشکاران ارسال کرد.
جعفری در بخشی از این پیام آورده است:
عیدسعید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری کردند. ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب معبود برداشتند. سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت بر ما فراهم و میسر گرداند. امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه راهمان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کنیم.
فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، مسلمانان جهان و جامعه ورزش تبریک عرض می کنم. همچنین از مجریان و برگزار کنندگان مسابقات ورزشی در سطح سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، شیراز جنت تراز و شهرستانها که تلاش وافری برای برگزاری با کیفیت این رقابتها داشتند تقدیر و تشکر می کنم امید است بعد سپری کردن یک ماه خودسازی و حرکت به سوی مقدرات نیک«جهش تولید با مشارکت مردم» با توسل به درگاه خداوند متعال و تحت عنایت ولی نعمتمان حضرت شاهچراغ به سمت توسعه ورزش همگانی آسان ، دسترس و ارزان در سطح استان ،پیروزی و بهرورزی و تلاش برای ایجاد جامعه ای با نشاط و سلامت بکوشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92597

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.