• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
1
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس؛

بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده های کشاورزی استان فارس

  • کد خبر : 93300
  • 08 اردیبهشت 1403 - 11:50
بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده های کشاورزی استان فارس
حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس از بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای در تاریخ 4 الی 7 اردیبهشت در شیراز خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس اعلام کرد:

بیستمین نمایشگاه بین المللی نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای متشکل از ۱۵۷ شرکت توانمند داخلی و نمایندگی از برندهای خارجی در تاریخ ۴ الی ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس (شیراز- شهرک گلستان) برگزار گردید.

مدیر شعبه فارس با اعلام خبر فوق افزود: در روز نخست برگزاری نمایشگاه مراسم افتتاحیه با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی فارس، مدیر و معاونین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی شعبه فارس، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، نماینده شیراز و زرقان در مجلس، رئیس کمیسیون جهاد کشاورزی مجلس و معاون اقتصادی استانداری فارس وجمعی از مدیران و مسئولین استانی و با شرکت کلیه تولید کنندگان، تامین کنندگان و وارد کنندگان انواع نهاده های کشاورزی برگزار گردید.

ابراهیمی زاده گفت: در این نمایشگاه نزدیک به ۱۵۷ شرکت تولید کننده داخلی یا نمایندگان شرکت های خارجی و بین‌المللی مستقر در ایران در شش سالن محصولات، تولیدات و فن آوری‌های خود را در زیر بخش‌های متنوع کشاورزی به خصوص نهاده‌های کشاورزی در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه عمده مشارکت کنندگان این نمایشگاه از استان‌های فارس، اصفهان، خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و مازندران، خراسان رضوی بوده اند، بیان داشت که کشور‌های خارجی به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور نداشته و نمایندگی ۲۰ برند از کشور‌های مختلف از جمله چین، هندوستان، ترکیه، روسیه، کره، ژاپن و… در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

مدیر شعبه در پایان گفت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز در این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی فارس حضور فعال و چشمگیری داشته و در زمینه معرفی شرکت با تأکید بر تهیه و تدارک نهاده‌های کشاورزی (کودهای شیمیایی، سموم و …) پاسخگویی کلیه مراجعه کنندگان بوده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=93300

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.