• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی لیگ برتر ایران

  • کد خبر : 90292
  • 22 اسفند 1402 - 14:43
تکواندوکاران نفت و گاز زاگرس جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی لیگ برتر ایران
رقابت سخت و نزدیک نماینده ی شیراز با تیم شهرداری ورامین در آخرین مبارزات لیگ برتر تکواندو ایران برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، بعد از ماه‌ها تلاش مبارزه کاران تیم تکواندو نفت و گاز زاگرس جنوبی، تدابیر بهزاد خداداد سرمربی و زحمات مرد خستگی ناپذیر ورزش فارس دکتر آرش فدعم سرپرست این تیم ،تکواندو استان فارس توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر ایران ، آقایی کند.
در روز پایانی این رقابتها، تکواندوکاران زاگرس جنوبی با دو طلا به کار خود پایان دادند در حالی که سهم شهرداری ورامین و پالایش نفت هر کدام یک طلا بود.
شاگردان بهزاد خداداد در تیم زاگرس جنوبی، با وجود آنکه در روز آخر ملی پوشان خود چون آرین سلیمی، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی را در اختیار نداشتند، اما شانه به شانه ی حریف ورامینی بر روی شیاپچانگ آمدند و مبارزه کردند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم مهدی حاج موسایی در مبارزه نهایی برابر «آرین ابراهیم زاده» از مس کرمان صاحب برتری شد و یک طلای مهم برای زاگرس جنوبی کسب کرد. ابراهیم زاده در مرحله نیمه نهایی، علیرضا حسین پور ملی پوش شهرداری ورامین را شکست داده بود.
در وزن ۶۸- کیلوگرم حامد اصغری از زاگرس جنوبی و محمد صادق دهقانی از شهرداری ورامین راهی دیدار نهایی شدند که در نهایت این اصغری بود که دومین طلای روز پایانی را برای زاگرسی ها کسب کرد.
امیررضا صادقیان و امیرحسین بیضایی دو تکواندوکار پالایش نفت فینال وزن ۸۰- کیلوگرم را برگزار کردند و این صادقیان بود که موفق به کسب پیروزی و مدال طلا شد.
دیدار نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم که در واقع نقش تعیین کننده در معرفی تیم قهرمان داشت، مبارزه ای جذاب و دیدنی بین سعید فتحی از شهرداری ورامین و امیرمحمد قهرمانی از زاگرس جنوبی بود. در نهایت فتحی حریف خود را شکست داد تا هم خودش طلا کسب کند و هم شهرداری ورامین قهرمان شود.
در پایان این دوره از مسابقات پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری ورامین به عنوان بهترین مربی و متین رضایی از زاگرس جنوبی بهترین تکواندوکار، انتخاب شدند.
رقابت‌های لیگ برتر تکواندو “جام خلیج فارس” یادواره شهید شاخص ورزش کشور حسن جنگجو در سال ۱۴۰۲ با حضور ۱۰ تیم دمنده، بارمان ابزار و یراق توسن، زاگرس جنوبی، پالایش نفت، شهرداری ورامین، میکس پلاس، یزدان، دانشگاه آزاد، پاس، مس کرمان و نزدیک به ۲۰۰ تکواندوکار آزاد (در مجموع) به روش گرندپری به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد که در نهایت پس از چهار هفته مبارزه تیم های مدعی با قهرمانی شهرداری ورامین (برای دومین دوره متوالی) به پایان رسید.
دکتر آرش فدعم سرپرست تیم و
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی طی گفتگویی، این نایب قهرمانی را به جامعه ورزش فارس تبریک گفت.
فدعم اظهار نمود: مسیر سخت و طاقت فرسایی را تا سکوی نایب قهرمانی لیگ برتر ایران پشت سر گذاشتیم و بچه ها دلمان را واقعا شاد کردند.
در مسیر حضورمان در ورزش مهندس منتصری مدیر عامل ، مهندس دوران مدیر منابع انسانی و مدیر عامل باشگاه ، مصلی نژاد مدیر مالی و حمایت های بی دریغ هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی حمایت و همکاری بی شائبه ای دارند و به مدد این همکاری ها ورزش فارس توسط باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی توانست مقامهای نایب قهرمانی لیگ برتر تکواندوی ایران و لیگ برتر کشتی فرنگی ایران، مقام سومی لیگ برتر هندبال بانوان ایران، مقام سوم لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران و صعود به لیگ دسته سوم فوتبال ایران را به نام خود ثبت نماید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90292

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.