• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس؛

حضور در انتخابات موجب تقویت قانون‌گذاری در کشور می‌شود

  • کد خبر : 89382
  • 10 اسفند 1402 - 9:07
حضور در انتخابات موجب تقویت قانون‌گذاری در کشور می‌شود
متولی امور ورزش و جوانان استان فارس عقیده دارد که هر چه حضور قوی‌تری در انتخابات داشته باشیم، راه را برای قانون‌گذاری قوی‌تر در مجلس شورای اسلامی باز خواهیم کرد.

عبدالرحیم خداجو در گفت‌وگو با خبرنگار سحاب پرس در خصوص اقدامات اداره ورزش و جوانان فارس برای انتخابات ۱۱ اسفند، اظهار کرد: طی روزهای گذشته جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی و همچنین بسیج ورزشکاران برگزار کردیم و علاوه بر آن، همایشی نیز با حضور دختران رای اولی برگزار کردیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: در این مراسم که در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد، ۴ هزار دختر رای اولی حضور داشتند و از دو تن از بانوان موفق استان، ساره جوانمردی و لیلا کشاورزی که در عرصه‌های ورزشی و علمی سرآمد هستند، دعوت کردیم و آن‌ها هم صحبت‌هایی برای مشارکت بیشتر دختران در انتخابات پیش رو مطرح کردند.

خداجو اضافه کرد: هفته گذشته نیز در تالار آزادی جلسه‌ای برگزار کردیم که در آن روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌ها از سراسر استان حضور داشتند و در آن جلسه هم بر حضور پر رنگ جامعه ورزش در عرصه انتخابات تاکید شد. همچنین روز چهارشنبه، نهم اسفندماه نیز نشستی را در همین جهت برگزار کردیم و بسیار امیدوار هستیم که جامعه ورزش استان، حضوری پرشور و هوشمندانه در انتخابات روز جمعه داشته باشند.

 

وی در خصوص اهمیت رای دادن نیز گفت: ما هر چقدر در عرصه انتخابات قوی‌تر ظاهر شویم، به پایداری نظام کمک می‌کنیم. استان فارس به تنهایی بیش از ۱۵ هزار شهید را تحویل این نظام داده است و همه ما مدیون خون شهدا هستیم. یکی از جاهایی که می‌توانیم دین خود را به این شهدا ادا کنیم، پای صندوق‌های رای است.

بازیکن پیشین تیم فوتبال برق شیراز با تاکید بر اینکه رای دهندگان باید نفرات شاخص و توانمند را انتخاب کنند، افزود: هر چقدر حضورمان پای صندوق رای، هوشمندانه‌تر باشد، آن موقع انتخاب قوی‌تری خواهیم داشت. هر چقدر انتخابات قوی‌تری داشته باشیم، قانون‌گذاری در مملکت ما قوی‌تر می‌شود و هر گاه قانون‌گذاری قوی‌تر شود، قوه مجریه که موظف به رعایت کردن آن است، در مسیر بهتری می‌تواند گام بردارد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس در پایان گفت: انتخاب افراد شایسته و توانمند، باعث می‌شود که تصمیم‌گیری‌های بهتری را برای کشورمان شاهد باشیم و با برنامه‌ریزی‌های قوی‌تر و راهبردهای قشنگ‌تر می‌توانیم از چالش‌های پیش رو عبور کنیم و به دور از همه این مسائل سیاسی، فشارها و تحریم‌ها، بتوانیم با دلی شاد و امنیت خاطر زندگی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=89382

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.