• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس؛

تقدیر از حضور مقتدرانه و مادرانه “ساره جوانمردی” بر سکوی افتخار

  • کد خبر : 76887
  • 03 آبان 1402 - 18:17
تقدیر از حضور مقتدرانه و مادرانه “ساره جوانمردی” بر سکوی افتخار
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر اینکه فرزند آوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی‌شود، از حضور مقتدرانه و مادرانه ساره جوانمردی تقدیر کرد.

به گزارش سحاب پرس، زهرا یقطین مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس ضمن تبریک به جامعه ورزش بانوان کشور اظهار کرد: ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران و جزء مدال آوران مجامع آسیا و بین المللی است.

زهرا یقطین با بیان اینکه این بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران روز گذشته موفق به کسب مدال نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شد، گفت: این بانو ملی پوش در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه‌اش حضور یافت.

یقطین با اشاره به افتخارات این بانو تصریح کرد: ساره جوانمردی با پوشش برتر در مسابقات ۲۰۲۰ پرچمدار پارا المپیک و مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و امسال هم با فرزند سه ماهه خود بر روی سکو رفت و مدال نقره را دریافت کرد.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با تاکید بر اینکه همانطور که این بانو اعلام کرد: مدال من فرزندم است، قطعا بالا ترین مدال را دریافت کرده است، بیان کرد: سخنان این بانو ورزشکار نشان دهنده این است که فرزند آوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی‌شود و بارها بانوان ما در کل جامعه در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، کارآفرینی و ورزش ثابت کرده‌اند که می‌توانند با وجود مادر بودن موفق باشند.

وی در پایان اضافه کرد: همه مادران جهان اسلام و این سرزمین حرکت مادر قهرمان را تقدیر می کنند و به محض ورود به شیراز با همکاری کمیته زنان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات ورزشی تیراندازی استان مورد استقبال و تقدیر توسط زنان و دختران و دوستداران حوزه جوانی جمعیت شهر شیراز قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=76887

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.