• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

خداداد با همه تجربیات مثبت و منفی در تیم ملی

  • کد خبر : 72803
  • 16 شهریور 1402 - 17:18
خداداد با همه تجربیات مثبت و منفی در تیم ملی
حضور خداداد عزیزی هم در بعد روانی و هم بعد فنی می‌تواند برای بازیکنان تیم ملی راهگشا باشد.

به گزارش سحاب پرس، خداداد عزیزی از جمله بازیکنان شاخص تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود، که فراز و نشیب‌های زیادی را در طول مسیر حرفه‌ای تجربه کرده است.

عزیزی همانطور که بسیاری از علاقمندان به فوتبال و حتی مردم عادی هم از آن مطلعند، زننده یکی از ارزشمندترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران ( گل صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه) بوده و هم توانسته در دوره‌ای که لژیونر شدن دشوارتر از این روزها بود، در بوندسلیگا به عنوان یکی از لیگ‌های سطح اول اروپا بازی کند. این اتفاق در شرایطی برای عزیزی رخ داد که عضو استقلال و پرسپولیس نبود و نمایش‌های او در تیم ملی بود که او را به فوتبال اروپا رساند.

در بعد روانی هم عزیزی در طول دوران حرفه‌ای گاهی تصمیماتی از روی عصبانیت گرفته، که شاید اگر با تامل بیشتری درباره آنها فکر و تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌داد، بیش از آنچه حالا درباره او ثبت شده، می‌توانست به تیم ملی کمک کند، اما شاید یک تصمیم بدموقع سبب شد تا هم خودش از تیم ملی محروم شود و هم تیم ملی از نعمت داشتن توانایی‌های او در مسیر جام جهانی ۲۰۰۲ محروم شود.

این چهره حالا با کوله‌بازی از تجربیات فنی و روانی مثبت و منفی با تصمیم قلعه‌نویی در اردوی تیم ملی حضور دارد و می‌تواند با انتقال این تجربیات به نسل فعلی فوتبال ایران برای بهبود شرایط فنی و روانی‌شان کمک شایانی داشته باشد. البته که باید در انتظار ماند و دید حضورش به عنوان مربی چقدر می‌تواند به تیم ملی و بازیکنانش کمک کند و این سوالی است که گذر زمان به آن پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=72803

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.