• امروز : دوشنبه - ۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 27 May - 2024
2
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس:

شفافیت باعث رشد هر سازمانی در مسیر انجام وظایفش می شود

  • کد خبر : 71217
  • 28 مرداد 1402 - 19:34
شفافیت باعث رشد هر سازمانی در مسیر انجام وظایفش می شود
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در مورد شفاف سازی این هیات گفت: شفافیت سازمانی یعنی آشکار بودن مبنای تصمیم های هیات و ارائه عملکردهای این هیات می باشد و شفافیت مهم ابزار مقابله با فساد اداری برای ایجاد جامعه ای پایدار ، شاداب ، ورزشکار و ورزش دوست به کار می رود .

به گزارش سحاب پرس، محمد علی فرهنگ مهر ادامه داد : شفافیت یعنی آزاد گذاشتن جریان اطلاعات و قابل دسترس بودن آن برای همه کسانی که با تصمیم ها در ارتباط اند و شفافیت سازمانی نقش مهمی در توسعه سرمایه اجتماعی دارد .

وی افزود : در دنیای کنونی ، سازمان ها برای حفظ بقا ، به طور پیوسته تصمیمات و عملکرد خود را بررسی و بهبود می بخشند . یکی از بهترین راهکارهای جریان آزاد ارتباطات این است که تعداد جلسات غیر ضروری و برنامه های بی فایده کاهش پیدا کند و جلسات ضروری ، مفید و با نتیجه مثبت جهت پیشرفت ورزش و شادابی شهروندان در کلیه شهرستان های استان فارس افزایش پیدا کند .

فرهنگ مهر شفاف سازی را به سه دسته تقسیم کرد ؛ نوع نخست را شفاف سازی اطلاعات نامید و افزود : ورزشکاران و شهروندان باید تصمیماتی که این هیات می‌گیرد را بدانند و سپس نوع دوم را شفاف سازی مشارکتی معرفی کرد یه این معنا که همه مردم شخصا بتوانند به صورت مستقیم با رئیس هیات و همه کارمندان هیات ارتباط برقرار کنند و در پیشرفت رشته های ورزشی زیر مجموعه هیات سهیم باشند در پایان نوع سوم شفاف سازی در پاسخگویی است یعنی هیات موظف است در برابر افکار عمومی به ویژه رسانه های گروهی پاسخگو باشد و علاوه بر امکان مشارکت و همفکری هیات با شهروندان و ورزشکاران ، صندوق انتقادات و پیشنهادات راه اندازی می شود و روزانه این صندوق بررسی خواهد شد .

در پایان فرهنگ مهر ضمن ابراز امیدواری به آینده روشن با موضوع شفاف سازی از همه شهروندان که ایده های جدید و کاربردی دارند جهت همفکری و تعامل دعوت به عمل می آورد و در پایان افزود دفتر هیات بدنسازی و پرورش اندام همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۴ آماده پاسخ گویی و ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71217

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.