• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

خانواده‌های زندانیان باید تحت حمایت‌های مؤثر باشند

  • کد خبر : 96103
  • 06 خرداد 1403 - 19:56
خانواده‌های زندانیان باید تحت حمایت‌های مؤثر باشند
دادستان عمومی انقلاب مرکز فارس خانواده‌های زندانیان را عائله نظام دانست که حمایت از آنان تکلیف است و تأکید کرد: خانواده‌های زندانیان باید تحت حمایت‌های مؤثر باشند.

سید مصطفی بحرینی امروز، ۶ خرداد در اولین نشست هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز که به میزبانی اتاق اصناف  مرکز فارس برگزار شد، اظهار کرد: از ظرفیت همه خیران برای حمایت مؤثر از خانواده‌های زندانیان استفاده می‌شود زیرا اعتقاد راسخ داریم، کمک به این قشر و پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های خانواده‌های بی‌سرپرست تحت پوشش انجمن‌های حمایت، به کاهش معضلات، جرم و آسیب‌های اجتماعی می‌انجامد.

وی بر ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها با هدف نیل به خود کفایی و تامین مالی از طریق خود اشتغالی بازار محور آنان تاکید کرد و افزود: خانواده‌های زندانیان باید تحت حمایت‌های مؤثر باشند تا بتوانند زندگی عاری از آسیبی را سپری کنند.

انصاری، معاون سلامت اداره‌کل زندان‌های فارس نیز بر ضرورت نهادینه‌سازی جایگاه و ماهیت انجمن حمایت به‌عنوان یک مؤسسه خیریه تاکید کرد و گفت: پیگیری اصلاح عنوان توصیفی انجمن‌های حمایت به‌عنوان مرکز غیر انتفاعی و خیریه، می‌تواند فرصت‌های افزون‌تری را فراروی برای خیران و جلب کمک‌های مجامع مختلف فراهم می‌سازد.

جوانمردی، رئیس اتاق اصناف فارس و میزبان این نشست نیز پیشنهاد داد که از ظرفیت اصناف خاص برای مهارت‌آموزی به مددجویان آزاد شده از کانون استفاده شود.

به گزارش سحاب پرس، در این نشست اجرای برنامه نکوداشت نسیم مهر و تجلیل از فرزندان موفق خانواده‌های تحت پوشش انجمن، همچنین پرداخت یک نوبت مستمری فوق‌العاده به خانواده‌های تحت پوشش به مناسبت روز نسیم مهر، به تصویب رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96103

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.