• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0
معاون سیاسی سپاه ثارالله(ع) شیراز در پیامی‌؛

مسأله اول در انتخابات، شرکت مردم در این آزمون عمومی است

  • کد خبر : 96136
  • 06 خرداد 1403 - 19:33
مسأله اول در انتخابات، شرکت مردم در این آزمون عمومی است
صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی سپاه ثارالله (ع)شیراز از مردم فهمیم شیراز برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه ۱۴۰۳ با شعار «مردم برگزار کننده اصلی این انتخابات هستند»، دعوت کرد.

به گزارش سحاب پرس، در متن پیام صادق زارع مهذبیه معاون سیاسی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در راستای دعوت به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه ۱۴۰۳ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم سالاری دینی از شعائر مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و انقلاب اسلامی به برکت ملتی مومن و انقلابی، همواره در جهان، سرافراز و سربلند می‌باشد.

بعد از گذشت جشن باشکوه ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به ۴۶ سالگی انقلاب اسلامی و در حماسه سوم خرداد در تشییع باشکوه و میلیونی سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله دکتر رئیسی عزیز ، و عرض تسلیت به تمام مردم شریف ایران و آزادی خواهان جهان بابت فقدان این شخصیت مخلص، جهادی و پای کار حال که اشک هایمان را ریختیم، قلب هایمان را تکاندیم، قصورات مان را پذیرفتیم، ازسید حلالیت طلبیدیم و سیدمان را به آغوش گرم امام رضا(ع)سپردیم، وقت آن رسیده به راه بیفتیم و تلاش های شبانه روزی خادم‌الرضا را به سرمنزل مقصود برسانیم و راه پربرکت و پرشکوهش را ادامه دهیم.
آری، باید بر زخم هایمان مرهم نهیم و به مبارزه ادامه دهیم؛ فراموش نکنیم که از شهادت دکتر بهشتی تا فتح خرمشهر، کمتر از یکسال گذشت!
اینک باید به سراغ خرمشهرهای پیش روی خود برویم، باید بغض هایمان را فرو بریم و برای هشتم تیرماه ۱۴۰۳ روز سرنوشت ساز ملت مان آماده شویم؛ کار ما تازه آغاز شده است!

آری! شهادت بهشتی زمانه ما جز با فتح خرمشهری به نام انتخابات قابل تحمل نیست…شاهد رویداد مهم و سرنوشت ساز چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مورخ جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ در کشور عزیزمان هستیم. در این میان، نقش معنا آفرین ملت ولایت‌مدار ایران در انتخاب اصلح بر کسی پوشیده نیست. باید این مهم را بدانیم که برگزار کننده اصلی این انتخابات مردم هستند
مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران در جمعه ۸ تیرماه ۱۴۰۳ شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد .
مساله دوم در انتخابات فضای کشور را باید فضای علاقه‌مندی و شوق به این انتخابات کرد تا مردم بدانند می‌خواهند کار بزرگی انجام دهند

اینجانب صادق زارع مهذبیه از مردم دل‌آگاه، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کنم تا با اتکا به عنایت پروردگار متعال و با حماسه آفرینی خود در حضوری باشکوه، ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را مجددا لبیک گفته و با آمدن به پای صندوق‌های رای در مشارکتی حداکثری در تعیین سرنوشت کشورمان بیش از پیش، اثرگذار باشند.امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است.با رای خود سرنوشتمان را تعیین کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96136

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.