• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

اخلاق‌مداری و وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه امور قرار دهیم

  • کد خبر : 96105
  • 06 خرداد 1403 - 21:04
اخلاق‌مداری و وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه امور قرار دهیم
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به خصایص اخلاقی شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: اخلاق‌مداری و وفای به عهد شهید جمهور را سرلوحه امور قرار دهیم.

محمدتقی تذروی بعدازظهر امروز، ۶ خردادماه در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانشان، شهدای خدمت گفت: هر چند فقدان رئیس جمهور مردمی، ضایعه‌ای دردناک و خسارت بار است اما وجود تسکین‌دهنده و ارزشمند مقام معظم رهبری پیوند مستحکم و عمیق میان امام و امت بوده و تدبیر هوشمندانه ایشان همچون تکیه گاهی اطمینان بخش برای کشور در برابر تلاطمات است. امید است که نظام مقدس جمهوری اسلامی این بار نیز همانند گذشته با صلابت و سلامت از چنین شرایطی عبور کند.

وی در ادامه نکاتی را خطاب به اعضای شورای شهر شیراز متذکر شد و افزود: سانحه پیش آمده اخیر با تمامی تلخی‌هایش دارای پیام‌ها و درس‌هایی برای مسئولان و مدیران کشوری بود که از مهم‌ترین آن می‌توان به خدمت و مدیریت اسلامی شهید آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و همچنین اخلاق‌مداری وفای به عهد ایشان را باید سرلوحه کار قرار داد و از توهین، تحقیر، تمسخر و تخریب یکدیگر برای رسیدن به منصب و مقاصد خود بپرهیزیم.

تذروی تصریح کرد: اگر چه این حادثه غم و اندوهی جان سوز بود اما مردم در سراسر ایران اسلامی علی‌رغم همه سختی‌ها، گرفتاری‌ها، با حضور پرشور خود حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند و دنیا شاهد آن بود و وجدان‌های بیدار به شکوه آن اعتراف کردند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: از همین روی در سال آخر دور ششم شورا همکاران خودم را به استمرار تلاش‌های مجدانه به دور از حواشی دعوت می‌کنم تا موجبات رضایت الهی و شهروندان هرچه بیشتر فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پیشنهاد داد با توجه به اینکه تعداد بیش از ۵۲ هزار نفر در طول ۸ سال دفاع مقدس از بسیجیان عرصه جهاد و شهادت از شهر شیراز به جبهه اعزام شدند و برخی به لطف پروردگار مجروح نشده و سابقه خدمت ایشان ده‌ها ماه و بیشتر است، لازم است به منظور قدردانی از ایشان  نمایندگان در مجلس شورای اسلامی طرحی ارائه کرده که هر ماه سابقه جبهه آنان معادل یک درصد جانبازی تلقی شده و ایشان نیز به مقام پر افتخار جانبازی نائل شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=96105

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.