• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرکل استاندارد فارس؛

نازل‌های سوخت استان فارس استاندارد لازم را دارند

  • کد خبر : 90005
  • 19 اسفند 1402 - 12:15
نازل‌های سوخت استان فارس استاندارد لازم را دارند
مدیرکل استاندارد فارس از بازدید و بازرسی نازل‌های سوخت استان توسط کارشناسان این اداره‌کل خبر داد و گفت: طی این بازدیدها در سال جاری مشخص شد نازل‌های سوخت استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

محمدمهدی رزمجو امروز، ۱۹ در جمع خبرنگاران در شیراز با اعلام این مطلب گفت: طی سال جاری تاکنون بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ مرتبه نازل‌های سوخت استان فارس توسط بازرسان اداره‌کل استاندارد مورد بازرسی قرار گرفته‌اند که البته این بازدیدها تا پایان سال جاری و در قالب طرح نوروزی ادامه خواهند داشت.

وی اظهار کرد: شرکت‌های دارای مجوز کالیبراسیون از اداره‌کل استاندارد با هماهنگی اداره‌کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی استان به‌صورت اتفاقی از وضعیت نازل‌های سوخت استان بازرسی کرده و آن‌ها را مورد آزمون قرار می‌دهند.

مدیرکل استاندارد فارس از فعالیت قریب به ۳ هزار و ۲۰۰ جایگاه سوخت در استان خبر داد که تا پایان سال مرتبا بازرسی می‌شوند و سپس افزود: در صورت مشاهده هر گونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام می‌شود و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود.

رزمجو از مردم خواست در صورتی که از جایگاه‌های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده کردند، موارد را به اداره‌کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا ازطریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۱ اعلام کنند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظر مورد بازرسی قرارگرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به مصرف‌کنندگان اطمینان دادند که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده لیکن این نظارت‌ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و درصوت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90005

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.