• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

‌بهره‌مندی ۶۶۰ خانواده از تخفیفات فروش انشعاب برق ویژه طرح جوانی جمعیت

  • کد خبر : 92528
  • 20 فروردین 1403 - 15:34
‌بهره‌مندی ۶۶۰ خانواده از تخفیفات فروش انشعاب برق ویژه طرح جوانی جمعیت
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۶۰ خانواده دارای سه و چهار فرزند در استان فارس مشمول تخفیفات فروش انشعاب برق شدند.

محمدرسول تحفه امروز، ۲۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و اجرای سیاست‌های کلی این قانون، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خدماتی را هم برای مشترکان و هم برای پرسنل خود در نظر گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به الزام قانون برای مشترکان برق دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال، تخفیف ۵۰ درصدی و برای مشترکان دارای حداقل چهار فرزند زیر ۲۰ سال تخفیف ۷۰ درصدی فروش انشعاب برق در نظر گرفته شد.

تحفه ادامه داد: در سال گذشته ۴۸۹ مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون ریال به خانواده‌های دارای سه فرزند و ۱۷۱مورد تخفیف خرید انشعاب برق با مبلغی بالغ بر۸ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال به خانواده‌های دارای حداقل چهار فرزند تعلق گرفت که در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ۶۶۰ خانواده از تخفیفی به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۴میلیون ریال بهره‌مند شدند.

وی تخصیص یک روز مرخصی در سالروز ازدواج، پرداخت سقف وام خارج از نوبت به پرسنلی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند سوم می‌شوند، تخصیص ۴ ماه دورکاری به بانوان باردار در ماه‌های آخر بارداری را از جمله تسهیلات در نظر گرفته از سوی شرکت جهت همکاران شرکت عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ابراز امیدواری کرد: با انجام مجموعه اقدامات فوق بتوانیم ضمن جلب رضایت مشترکان در توجه به امر مهم فرزندآوری و ایجاد نسل جوان و شاداب کشور نقش مهمی ایفا کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92528

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.