• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
محمدرضا جعفری

راه اندازی پویش رای همگانی درفارس

  • کد خبر : 88645
  • 03 اسفند 1402 - 10:09
راه اندازی پویش رای همگانی درفارس
رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس : راه اندازی پویش رای همگانی برای حضور آگاهانه و حداکثری ورزشکاران و مردم شریف و فرهیخته فارس در انتخابات ۱۱ اسفند ماه

 

راه اندازی پویشی برای دعوت از ورزشکاران فارس برای حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات

یازدهم اسفندماه روز تجلی همدلی و همزبانی ورزشکاران برای حضور گسترده در کنار ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

به گزارش سحاب پرس محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : دو انتخابات مهم در ایران، یازدهم اسفندماه امسال تلاقی یافته اند تا صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

وی افزود : بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز، نقش و تاثیر ورزشکاران در روشنگری آحاد مردم برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، قشر تاثیر گذار کشور می تواند در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت کشور را تبیین نماید.

وی افزود : ملت مفهیم ایران، روز جمعه گرد هم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور نمایندگان در این دوره مجلس شورای اسلامی، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

عضو هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : به نوبه خود، از عموم ورزشکاران ، همچنین مردم فرهیخته خطه فارس دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.
جعفری افزود : اجرای پویش رای همگانی توسط کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس راه اندازی شده است تا ضمن دعوت از خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس از آحاد ورزشکاران و مردم شریف فارس حضور فعال و آگاهانه ای در انتخابات پیش رو داشته باشند .
امید است منتخبین مردم به مقوله جوانان، ورزش و سلامت، توجه ویژه داشته و همراه و همکار خدمتگزاران عرصه ورزش باشند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=88645

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.