• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
سید وحید حسینی در نشست خبری همزمان با دومین روز هفته ملی سلامت بیان کرد:

همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می شود

  • کد خبر : 92977
  • 03 اردیبهشت 1403 - 11:14
همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می شود

به گزارش سحاب پرس: سید وحید حسینی روز گذشته در نشست خبری همزمان با دومین روز هفته ملی سلامت، این رویداد ملی را فرصتی برای افزایش توجه و آگاهی عمومی نسبت به موضوع سلامت دانست. وی افزود: با توجه به اهمیت بالای مقوله سلامت و به ویژه سلامت خانواده ها، امسال در هفته ملی سلامت […]

به گزارش سحاب پرس: سید وحید حسینی روز گذشته در نشست خبری همزمان با دومین روز هفته ملی سلامت، این رویداد ملی را فرصتی برای افزایش توجه و آگاهی عمومی نسبت به موضوع سلامت دانست.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای مقوله سلامت و به ویژه سلامت خانواده ها، امسال در هفته ملی سلامت به موضوع مردمی سازی پرداخته شده است.

به گفته حسینی امسال در هفته ملی سلامت موضوع محوری سلامت خانواده و بهره مندی از ابزارهای مختلف برای مردمی سازی این امر؛ موضوعات آموزش و پرورش، سلامت زمین، سلامت روانی اجتماعی، رسانه و فرهنگ سلامت، جوانی جمعیت، غذای سالم، ورزش و فعالیت بدنی مورد توجه قرار گرفته است.

او همچنین مقوله سلامت خانواده را یک حق و یک مسوولیت دانست که در هفته ملی سلامت امسال نیز به این موضوع پرداخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست به بیان مهم ترین اولویت های مجموعه سلامت استان فارس در برنامه ریزی ها و اقدامات اشاره کرد و گفت: موضوع سلامت فراتر از یک رویداد و زمان، بلکه رسالتی جامع بر عهده مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است که در تمام ایام سال، به صورت شبانه روزی و در ابعاد مختلف دنبال می شود.

حسینی همچنین به موضوع آموزش همگانی سلامت اشاره کرد و گفت: این مهم شعار امسال هفته ملی سلامت نیز مورد توجه قرار گرفته و با ابزارهای رسانه ای و فرهنگ سازی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدیریت روند شیوع بیماری های غیرواگیر با مشارکت تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط را بخش دیگری ازماموریت های مجموعه سلامت استان عنوان کرد و افزود: همچنین با توجه به ضرورت نیاز به بازسازی زیرساخت های آموزشی و درمانی در استان به ویژه در شهر شیراز، این مهم با رایزنی در سطوح بالادستی با هدف راه اندازی دو ابربیمارستان و توسعه دیگر مراکز از جمله پردیس شهید دوران، دنبال می شود.

او بهبود معیشت کارکنان در تمام مدارج و حوزه ها را نیز دیگر اولویت مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز عنوان کرد که از طریق مجموعه وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و دیگر نهادها پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92977

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.