• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مدیرکل صدا و سیمای فارس؛

آغاز به‌کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس

  • کد خبر : 86764
  • 07 بهمن 1402 - 19:10
آغاز به‌کار ۱۵ کانال انتخاباتی استان فارس
۱۵ کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان رسماً افتتاح شد.

در مراسمی که امروز، ۷ بهمن در صدا و سیمای فارس برگزار شد و به صورت زنده از سیمای شبکه فارس روی آنتن رفت، ۱۵ کانال انتخاباتی صدا و سیمای فارس ویژه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل صدا و سیمای فارس در این مراسم با بیان اینکه این طرح بزرگترین رخداد رسانه‌ای کشور است و بسیار قابل توجه و مایه افتخار است، گفت: در کشور ۲۰۰ کانال انتخاباتی برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی می‌شود که سهم استان فارس ۱۵ کانال انتخاباتی به تعداد ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس است.

احمد پهلوانیان افزود: این حرکت شاخص، جهادی و انقلابی مبتنی بر سند تحول رسانه ملی در دور جدید است که پرچمدار عدالت رسانه‌ای در سراسر کشور است و در هیچ گوشه‌ای از دنیا نظیر این حرکت ارزشمند دیده نمی‌شود.

وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این کانال‌های انتخاباتی هزاران نامزد در سراسر کشور می‌توانند از طریق رسانه ملی، خود و ایده‌ها و نظرات خود را مطرح و در معرض دید و رأی مردم بگذارند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس اضافه کرد: این حرکت ارزشمند در ایجاد حس مشارکت و رقابت بین نامزدها و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار موثر و کارگشاست.

پهوانیان گفت: استان فارس با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار واجد شرایط رای دادن در انتخابات و ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی یکی از پهناورترین استان‌های کشور و در واقع ایران کوچک و لنگرگاه توسعه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86764

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.