• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون استاندار فارس؛

از دریچه ورزش می‌توان به نشاط اجتماعی رسید

  • کد خبر : 86370
  • 01 بهمن 1402 - 22:39
از دریچه ورزش می‌توان به نشاط اجتماعی رسید
معاون استاندار فارس با اشاره به این که اصحاب رسانه خدماتی انجام می دهند که ماندگاری و تأثیر گذاری آن تا سال‌ها در جامعه مشهود است، اظهار کرد: اگر امروز به دنبال نشاط اجتماعی هستیم، از دریچه ورزش می‌توان به آن دست یافت.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه ای با هیأت مدیره و اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس، خاطر نشان کرد: شورای عالی ورزش استان مدت ها تعطیل بود و با پیگیری های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، اخیرا یک جلسه آن برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تأکید بر این موضوع که برای نقطه به نقطه ورزش باید برنامه داشت، اظهار کرد: در جای جای جامعه مشکلات وجود دارد اما نحوه برخورد با آن و ارائه راهکار و برنامه برای برون رفت از آن بسیار مهم و راهگشا است.

معاون استاندار فارس بر حمایت از انجمن ورزشی نویسان فارس به‌عنوان یک انجمن قوی در حوزه ورزش تاکید و با بیان سختی‌های ورزشی‌نویسان عنوان کرد: کار خبرنگاران‌، عکاسان‌، تصویربرداران‌، گزارشگران و ورزشی‌نویسان بسیار دشوار است و آنها در خط مقدم جبهه ورزش قرار دارند. به همین جهت مساله معیشت این قشر زحمتکش باید مد نظر قرار بگیرد و در اعطای تسهیلات به ورزشی‌نویسان هیچ تفاوتی در حوزه خبرنگاران استان وجود نخواهد داشت.

 

وی افزود: تلاش خواهیم کرد که آن دسته از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی نیز مشمول دریافت این وام شده و در اعطای اینترنت رایگان نیز اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول همچنین با ابراز نگرانی از عدم توجه کافی به قهرمانان و مدال آوران آسیایی و جهانی عنوان کرد: تلاش خواهد شد تا با برنامه‌ریزی از تلاش قهرمانان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی تجلیل شایسته صورت گیرد.

قزل سفلی همچنین توجه مسئولین ورزش را به استفاده بهینه از تجارب پیشکسوتان واقعی ورزش خواستار شد.

قزل سفلی اضافه کرد: در جهت رفع مشکلات اقتصادی که گریبان ورزش را گرفته می بایست متولی ورزش استان قدم پیش گذاشته و با سرمایه گذاران بخش خصوصی به توافق برسد سپس بستر فعالیت و توسعه توسط آقای استاندار و بنده و دیگر همکاران فراهم خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، معاون استاندار فارس در پایان گفت: در صدر مطالبات در حوزه ورزش باید به صندوق حمایت از ورزش پرداخت تا با همیاری مسئولان و حوزه ورزش، شاهد رشد و شکوفایی این مهم در فارس باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86370

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.