• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

انعقاد قرارداد واگذاری زمین با ۷۶۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی فارس

  • کد خبر : 85640
  • 24 دی 1402 - 17:21
انعقاد قرارداد واگذاری زمین با ۷۶۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی فارس
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به فعالیت این مراکز گفت: تاکنون با بیش از ۷۶۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

سیدمسعود عظیمی امروز، ۲۴ دی‌ماه در نشست با مدیرکل صدا و سیمای فارس، بر تعامل و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با رسانه ملی به منظور فرهنگ‌سازی در حوزه‌های تولید و اشتغال و کارآفرینی، توسعه سرمایه گذاری و ارتقای جایگاه صنعت استان تاکید کرد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی استان فارس نظیر وجود مراکز علمی، تحقیقاتی و دانشگاهی، نیروی انسانی توانمند، وجود منابع  انرژی، همجواری با پارس جنوبی و نزدیکی به خلیج  فارس گفت: در استان هم‌اکنون ۶۳ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت این شرکت به فعالیت می‌پردازد و تاکنون با بیش از ۷۶۰۰ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی استان قرارداد واگذاری زمین منعقد شده است.

عظیمی به ظرفیت‌های صنعتی موجود در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: بیش از  ۳۳۶۰  واحد تولیدی، صنعتی، صنفی، خدماتی و کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اشتغال افزون بر ۴۲هزار و ۱۵۰ نفر در مرحله فعالیت هستند که برخی از این واحدها در سطح کشور مطرح و تولیدات آن‌ها منحصر به فرد است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و بیان کاستی‌ها و مشکلات، بر اهمیت و جایگاه  ویژه رسانه ملی در این حوزه ها تاکید کرد و گفت: آماده همکاری با صدا و سیمای مرکز فارس برای معرفی توانمندی‌های موجود در بخش تولید و صنعت شهرک‌های صنعتی استان هستیم و در این زمینه از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار گفت: صدا و سیمای فارس آمادگی دارد در یک همکاری دو سویه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های خبر، سیما و صدا علاوه بر تولید برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و خبری از توانمندی‌ها، در حوزه  پیگیری و مطالبات فعالان صنعتی و مسائل و مشکلات آن‌ها نیز گام بردارد.

احمد پهلوانیان با اشاره به رویکرد رسانه ملی در تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده در راستای تزریق نشاط و امید به جامعه گفت: فعالیت برخی مجموعه‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی در سطح کشور برجسته و بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: برای تحقق این هدف و به منظور شناساندن ظرفیت‌ها به مردم، این مرکز آمادگی دارد این توانمندی‌ها را در قالب برنامه‌های تولیدی و خبری و حتی به‌صورت پخش زنده در رسانه ملی منعکس کند.

پهلوانیان اظهار امیدواری کرد که با تعامل و هم‌افزایی بین صدا و سیمای مرکز فارس و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ارتقای بخش صنعت و تولید و اشتغال استان گام‌های موثری برداشته شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=85640

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.