• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
محمدرضا جعفری

مددکاری یعنی عشق ورزیدن به انسانیت

  • کد خبر : 86397
  • 02 بهمن 1402 - 18:06
مددکاری یعنی عشق ورزیدن به انسانیت
جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس گفت : مددکاران چشم عزیزانی هستند که چشمی برای دیدن ندارند ، دست افرادی هستند که دستی برای گرفتن ندارند، پای خوبانی هستید که پایی برای آمدن و طلب کردن ندارند ، تفکر افرادی هستی که ذهنی پویا و فعالی را ندارند تا مطالبه کنند.

محمدرضا جعفری رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس طی پیامی فرارسیدن روز پدر و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) و روز مددکار را تبریک گفت.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس ، در بخشی از این پیام آمده است:
فرا رسیدن میلاد مولود کعبه ، روز پدر و سالروز گرامیداشت یگانه مددکار عالم حضرت علی (ع) را خدمت همه پدران و مددکاران سرزمین مهربانی و خوبی ها ، ایران مقتدر و بزرگ تبریک عرض می نمایم.
ای یار فداکار و با ایمان، ای مددکار مهربان، روزت که روز میلاد همه خوبی هاست و روز تولد امیر مومنان (ع) حضرت مولاست شاد باش عرض می نمایم.
مددکار فرهیخته تو را درود می گویم که چشم عزیزانی هستید که چشمی برای دیدن ندارند ، دست افرادی هستند که دستی برای گرفتن ندارند، پای خوبانی هستید که پایی برای آمدن و طلب کردن ندارند ، تفکر افرادی هستی که ذهنی پویا و فعالی را ندارند تا مطالبه کنند.
مددکاری یعنی عشق ، عشق به همنوع و عشق به خوبی کردن و فراموش کردند.
مددکاری شغل نیست ، عشق ورزیدن به انسانیت و انسان بودن است ، مددکاری یعنی وارث خلق علوی و پیرو اهل بیت (ع) بودن ، این روز را خدمت جامعه بزرگ مددکاری سرزمینم تبریک عرض نموده و برای فرزندان سرزمینم توفیق و پیروی از پیشوای متقیان مولی الموحدین علی (ع) و دستگیر از توان خواهان و نیازمندان با حفظ کرامت والای انسانی را مسئلت دارم.
در پایان ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت یگانه مددکار عالم حضرت علی (ع) ، توفیقات همه خدمتگزاران به نابینایان و کم بینایان ، همه مددکاران و خادمین افراد دارای معلولیت را از درگاه یکتای بی همتای مسئلت دارم.

محمدرضا جعفری
بهمن ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=86397

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.