• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
11

مدیر عامل شرکت عمران صدرا از تصفیه خانه فاضلاب بازدید کرد

  • کد خبر : 7218
  • 06 شهریور 1399 - 19:22
مدیر عامل شرکت عمران صدرا از تصفیه خانه فاضلاب بازدید کرد
مدیر عامل شرکت عمران صدرا در معیت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز و شورای معاونین آبفا از تصفیه خانه فاضلاب در حال ساخت شرق صدرا بازدید کردند.

در این بازدید مهندس بهروزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز ضمن معرفی تمامی قسمتهای تصفیه خانه و توضیحات بخشهای فنی به پیشرفتهای فیزیکی قابل توجه این تصفیه خانه اشاره کرد و تاکید کرد شرکت آبفا تمام توان خود را برای بهره برداری هر چه سریع تر تصفیه خانه بکار خواهد بست و وعده ای که داده ایم را جهت به بهره برداری رساندن این تصفیه خانه بزودی محقق خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از این بازدید را مشاهده روند پیشرفت و اجرای پروژه برشمرد و گفت بسیاری از تجهیزات آماده است واز نمایندگان قبلی شیراز که کمک کردند تا این پروژه تخصیص مجزا و مخصوص خود را دریافت کند تشکر کرد.
مهندس بهروزی اضافه کرد هم اکنون در حال تهیه اسناد مناقصه برای مدول بعدی این تصفیه خانه هستیم.
وی وضعیت آب صدرا را خوب توصیف کرد و یادآور شد امسال حتی یک تلفن هم در خصوص کم آبی در صدرا نداشتیم و با اتصال خط دوم درود زن وضعیت صدرا کاملا بهبود یافت. مهندس بهروزی با اشاره به مخزن ۱۵۰۰۰متر مکعبی صدرا گفت در حال ساخت یک ایستگاه پمپاژ برای این مخزن هستیم،همچنین یک مخزن ۲۰۰۰۰متر مکعبی در صدرا ساخته خواهد شد تا کمبود سرانه مخزن در صدرا تا حدودی برطرف شود چون این شهر در حال توسعه است و هم اکنون با۷۸۰۰۰مشترک دچار کمبود مخزن ذخیره آب است.
دکتر حاجی پور مدیر عامل شرکت عمران صدرا نیز ضمن تشکر از دعوت شرکت آبفا گفت در دو سال آینده صدرا به یکی از بهترین شهرها به لحاظ زیرساخت خواهد شد چرا که هم از لحاظ منابع پایدار آب برخوردار است و هم در بخش شبکه و تصفیه خانه فاضلاب تامین خواهد بود. وی یادآور شد که بحث تصفیه خانه فاضلاب از مهمترین دغدغه مردم صدراست که انشاالله با همت مجموعه آبفا شیراز در مسیر بهره برداری قرار دارد و امیدوارم که اواخر مهر ماه به بهره برداری برسد.
وی همچنین قول مساعد برای تامین اعتبار بخشی از این پروژه را داد و از مدیر عامل شرکت آبفا شیراز بخاطر توجه به این پروژه قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=7218

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.