• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور؛

اورژانس دانش‌آموزی بیشتر معرفی شود

  • کد خبر : 94028
  • 18 اردیبهشت 1403 - 22:51
اورژانس دانش‌آموزی بیشتر معرفی شود
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اورژانس دانش‌آموزی را خدمت بزرگی به جامعه دانست و خواستار معرفی بیشتر آن به مردم و مسئولان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سفر به شیراز و بازدید از مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی و  اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، اظهار کرد: بررسی دقیق شرایط موجود، شرط اصلی برنامه‌ریزی کردن برای مراکز مشاوره است.

وی با اشاره به اهمیت احصا آسیب‌های اجتماعی احصا نقطه به نقطه آسیب‌های اجتماعی در سطح استان و انجام غربالگری ما را در حل مشکلات یاری می‌کند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه اورژانس دانش‌آموزی کار ارزشمند و خدمت بزرگی به جامعه بشری است، گفت: اورژانس دانش‌آموزی و خط ملی نماد، پروژه عظیمی در سطح کشور است لذا نیازمند معرفی بیش از پیش، خط ۱۵۷۰ به مسئولان و مردم هستیم.

پورثانی بیان کرد: ضروری است کم و کیف طرح نماد برای  مدیران تراز اول استان تشریح شود چرا که ۱۴ دستگاه در این طرح ارزشمند دخیل هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به قدری مهم است که رهبر معظم انقلاب بارها بر پیگیری آن به صراحت تأکید فرموده‌اند.
وی همچنین در جمع مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره‌کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد:‌ تعدادی از اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور، مورد توجه ویژه وزارتخانه قرار گرفته است که اردوگاه شهید دستغیب شیراز  نیز از آن جمله است.

پورثانی افزود: با توجه به موقعیت و شرایط خوب شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و جاذبه‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی برنامه‌هایی فرهنگی و اردویی را برای این استان در دستور کار داریم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94028

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.