• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛

احداث “خط اکسیژن” در جهرم

  • کد خبر : 71930
  • 07 شهریور 1402 - 10:30
احداث “خط اکسیژن” در جهرم
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از احداث خط جدید ۲۰ کیلو ولت با عنوان "خط اکسیژن" در شهرستان جهرم با هدف رفع مشکلات تامین برق مطمئن و پایدار خبر داد.

حمیدرضا کریمی‌فرد گفت: با تلاش شبانه روزی و جهادی کارکنان، در راستای رفاه حال شهروندان و رفع خاموشی های اتفاقاتی و همچنین رفع افت ولتاژ شهرستان جهرم، خط جدید ۲۰ کیلو ولت با نام “خط اکسیژن” برای برقراری تعادل بار بین ایستگاه جهرم ۱ و ۲ با طول مسیر شبکه ۶ کیلومتر به صورت دو مداره و با صرف هزینه بالغ بر۵۰ میلیارد ریال احداث شده و به مرحله بهره برداری رسیده است.

به نقل از برق فارس، وی از آغاز اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر بلوارها در سطح شهر با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی خبرداد و گفت: نظر به فرسودگی شبکه روشنایی برخی از بلوارها در سطح شهر و احتمال خطر سقوط پایه‌های فلزی و از سوی دیگر درخواست‌های مکرر مشترکان برای به روز کردن شبکه روشنایی این بلوارها، با پیگیری‌های مستمر و جذب اعتبار، مقدمات اصلاح و توسعه بلوارهای معلم، جانبازان، سرداران، فاطمیون، مسیر منتهی به بیمارستان سیدالشهدا و بلوار اصلی شهر قطب آباد با صرف هزینه بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال در دستور کار این شرکت قرار دارد که اجرای این پروژه ها می تواند نقش موثری در افزایش رضایت مندی مشترکان، زیباسازی مبلمان شهری، کاهش چشمگیر حوادث رانندگی در سطح شهرستان و ارتقا کیفیت روشنایی داشته باشد.

در ادامه مدیر توزیع نیروی برق شهرستان جهرم نیز گفت: شبکه جدید ۲۰ کیلو ولت با نام “خط ارتباطی” بین ایستگاه فوق توزیع جهرم ۱ و ۲ و برقراری تعادل بار بین این دو ایستگاه با طول مسیر ۳۰۰ متر اجرایی شده است.

محمد اکوان، هزینه صرف شده برای احداث این خط را بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: با تامین به موقع اعتبار و بودجه و همچنین تجهیزات از سوی حوزه ستادی و پیگیری های مجدانه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس این پروژه در شرف بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق جهرم  هدف از اجرای این پروژه‌ها را تأمین برق پایدار و مطمئن در نقاط مختلف این شهرستان و استان بیان و ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه ها، رضایت مندی مشترکان شهرستان جهرم بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71930

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.