• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
در نشست خبری هفته دولت مطرح شد:

افتتاحیه و کلنگ زنی ۹۳۶ پروژه گازرسانی استان/برخورداری ۱۰ هزار و ۴۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی و ۳۳۰ مرکز صنعتی از گاز طبیعی

  • کد خبر : 71830
  • 05 شهریور 1402 - 22:11
افتتاحیه و کلنگ زنی ۹۳۶ پروژه گازرسانی استان/برخورداری ۱۰ هزار و ۴۰۰ هزار خانوار شهری و روستایی و ۳۳۰ مرکز صنعتی از گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری 936 پروژه مهم گازرسانی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، میدانشاهی در نشست خبری که با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان فارس برگزار شد، با اشاره به پروژه های گازرسانی که در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می‌رسند، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به دو شهر جویم و رستاق، ۶۳ روستا و ۳۳۰ واحد صنعتی با موفقیت انجام شده و در پی این تلاش ها گاز طبیعی، گرمابخش خانه‌های ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانوار در سطح شهرستانهای استان فارس می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان این که اعتبار این پروژه ها بالغ بر ۲۲۰۴ میلیارد تومان است، اظهار داشت: همچنین همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی و ۴۱ روستا در سطح استان آغاز می‌شود.
میدانشاهی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به صنایع با توجه به اهمیت اجرایی سازی شعار سال در دولت سیزدهم رونق و شتاب بیشتری به خود گرفته است اظهار داشت: عملیات گازرسانی به اقصی نقاط استان فارس فراتر از برنامه زمان بندی شده در حال اجرا است و قطار خدمت دولت سیزدهم با رویکرد گسترش عدالت محور خدمات و امکانات به پیش می راند. بر همین اساس استراتژی این شرکت نیز بر مبنای تبیین شعار سال بارگذاری شده و برای حمایت از صنایع و گازرسانی به مناطق دورافتاده از هیچ تلاش و ممارستی فروگذار نیستیم.
وی افزود: با اجرای پروژه های گازرسانی شاهد به حرکت درآمدن چرخ صنایع، اشتغالزایی و تبعات مثبت معیشتی هستیم که نقش ارزنده ای در رونق تولید، مهار تورم و با نگاهی دوراندیشانه تحکیم بنیان خانواده دارد و موتور محرکی برای بازگشت روستائیان از شهر به روستا و مهاجرت معکوس قلمداد می شود که خود باعث کاهش معظلات حاشیه نشینی شهری و حفظ فرهنگ، آئین و رسوم روستائیان می شود.
شایان ذکر است با بهره برداری از پروژه های هفته دولت، میزان بهره مندی استان پهناور فارس از شبکه گازرسانی به بیش از ۹۹ درصد می رسد.

او با اشاره به این موضوع که به چهار شهر و ۲۳۸ روستای استان فارس در دولت سیزدهم گازرسانی شده است، اظهار داشت: طی این مدت ۱۰۵۰ صنعت و بیش از ۱۲۷ هزار و پانصد مشترک با احداث ۳۲۷۵ کیلومتر خط لوله از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی در این نشست با تقدیر از کارکنان زحمتکش شرکت گاز استان فارس که در راستای بهره برداری از پروژه ها زودتر از موعد مقرر تلاش می کنند، افزود: تحقق شعار فاخر «مهار تورم و رشد تولید» نیاز به عزمی راسخ و روحیه جهادی دارد که با پوشش گازرسانی به ۹۹ درصد از مشترکان محقق شده است.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با ارایه آمار و ارقامی پیرامون خدمترسانی شرکت گاز استان فارس از ابتدا تا کنون گفت: ۱۱۹ شهر، ۲۴۳۹ روستا و ۷۱۶۰ مرکز صنعتی در استان فارس با احداث ۳۴۷۸۷ کیلومتر خط لوله از نعمت گازرسانی برخوردار شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس با بیان این که برنامه محوری نقش ارزنده ای در پیشبرد امور دارد، اظهار داشت: امروزه بیش از یک میلیون و ۷۲۵ هزار مشترک با ۹۳۱ هزار علمک در سطح استان فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
میدان شاهی با تاکید بر این موضوع که با هم افزایی می توانیم از چالش ها عبور کنیم، افزود: مهمترین دستاورد پروژه های گازرسانی مواردی نظیر رفاه اجتماعی و پاسداشت محیط زیست است و در پرتو آن به بسترسازی برای فعالیت صنایع و رشد تولید و اشتغالزایی می اندیشیم.
به گفته این مقام مسئول رونق تولید در مجتمع های صنعتی کلان و مراکز کوچک تولیدی نقش ارزنده‌ای در بالندگی ایران اسلامی دارد و با اشتغال پایدار می توان زمینه های تحکیم بنیان خانواده، مهاجرت معکوس، کاهش بزهکاری و مواردی از این دست را مهیا کرد.
او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پروژه های گازرسانی که در هفته دولت سال جاری در استان فارس به بهره برداری می رسند، اظهار داشت: عملیات گازرسانی به دو شهر جویم و رستاق، ۶۳ روستا و ۳۳۰ واحد صنعتی با موفقیت انجام شده و در پی این تلاش ها بیش از ۱۰ هزار ۴۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71830

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.