• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
1
شهردار مطقه سه شیراز:

سیاهی آسفالت، چهره زیباشهر را زیباتر کرد

  • کد خبر : 71699
  • 04 شهریور 1402 - 21:14
سیاهی آسفالت، چهره زیباشهر را زیباتر کرد
شهردار مطقه سه شیراز گفت: تلاش می کنیم تا با اقدامات عمرانی خدماتی، نام زیباشهر بیش از پیش برازنده این شهرک باشد.

دکتر غلامرضا شهریاری شهردار منطقه سه شیراز با اشاره به اینکه این شهرداری در جهت عمران و آبادانی منطقه و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان فعالیتهای گسترده ای را در حوزه های مختلف شهری ائم از عمرانی، فضای سبز، زیباسازی، فرهنگی و … آغاز کرده است، افزود: یکی از این فعالیتها، روکش آسفالت معابر است که در قالب طرح جهش آسفالت، رنگ و روی تازه ای به معابر این منطقه بخشیده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، غلامرضا شهریاری روکش آسفالت معابر و خیابان های سطح منطقه را از جمله درخواست ها و خواسته های به حق مردمی دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاشمان گره گشایی از مشکلات موجود و اجرای پروژه های عمرانی متناسب با نیازهای شهر و شهروندان است.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۲ هزار متر مربع روکش آسفالت در بلوارهای اصلی شهرک زیباشهر انجام شده است، افزود: طبق نیاز سنجی و نظر سنجی از مردم این فعالیت، معابر دیگری از شهرک که نیاز به مرمت و یا روکش آسفالت دارند را پوشش می دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال پیگری برای اجرای چند طرح دیگر عمرانی نظیر سالن ورزشی، پارک ۳۰ هکتاری، مسیر دوچرخه سواری و توسعه و ترمیم فضای سبز در شهرک زیباشهر هستیم تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با این اقدامات، نام زیباشهر بیش از پیش برازنده این شهرک باشد.

شهردار منطقه سه تعامل، همبستگی و همراهی مردم در اجرای طرح های مختلف عمرانی را مهم برشمرد و افزود: با وجود نیروهای خدوم و با تجربه در این منطقه و همچنین یاوران شورا و دیگر شهروندان فهیم این منطقه، امید داریم شاهد تحولی عظیم و کاهش و یا رفع محرومیت از این منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71699

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.