• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

ایران در زمره ۱۰ کشور نخست دنیا در زمینه پزشکی بازساختی است

  • کد خبر : 94121
  • 20 اردیبهشت 1403 - 20:27
ایران در زمره ۱۰ کشور نخست دنیا در زمینه پزشکی بازساختی است
سفیر بورد جهانی تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا گفت: ایران در زمره ۱۰ کشور نخست در زمینه پزشکی بازساختی در دنیاست.

یحیی کی وان امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس در شیراز با اعلام این مطلب گفت: تحقیقات بسیار ارزشمندی در زمینه پزشکی بازساختی در ایران انجام شده است که به مرحله استفاده درمانی نیز رسیده است.

سفیر بورد جهانی تخصصی پزشکی بازساختی آمریکا ادامه داد: سالانه تعداد بسیاری بیمار برای درمان با استفاده از روش پزشکی بازساختی به ایران سفر می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از جهاددانشگاهی فارس که زمینه برگزاری رویداد تخصصی پزشکی بازساختی در شیراز را فراهم کرده است، گفت: این رویداد فرصت شناساندن علم جدید پزشکی بازساختی را برای پزشکان و متخصصان فراهم کرده است.

کی وان در بخش پایانی سخنان خود رویداد پزشکی بازساختی جهاددانشگاهی فارس را فرصتی برای تربیت و آموزش نسل جدید پزشکان دانست که ثمره آن به زودی مشخص خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس هم در این دیدار گفت: جهاددانشگاهی از مراکز پیشرو پزشکی و اولین مرکز در غرب آسیاست که در موضوع سلول‌های بنیادین دارای محصول زنده است و امروز دانشمندان جوان جهاددانشگاهی در حوزه‌های سرطان، درمان ناباروری، پزشکی بازساختی و تولید دارو سرآمد هستند.

امیرحسین استقلال اظهار کرد: جهاددانشگاهی فارس به سبب رسالت خود رویداد پزشکی بازساختی را در سطح بسیار بالای برگزار خواهد کرد تا با گردهم آوردن متخصصان شاخص حوزه پزشکی بازساختی در کشور و ارائه تجربیات و آخرین دستاوردهای خود، سایر فعالان حوزه پزشکی نوین را بیش از پیش در این مبحث توانمند سازد.

وی ادامه داد: کارگاه‌های دانش‌افزایی و دوره‌های آموزشی مرتبط با این موضوع پس از رویداد نیز به صورت منظم ادامه خواهد داشت تا متخصصان حوزه پزشکی بتوانند دانش خود را در این زمینه به روز نگه دارند.

به گزارش سحاب پرس، رویداد تخصصی پزشکی بازساختی فردا جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ در هتل شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94121

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.