• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

خروج شهرآورد از استان فارس در حوزه اختیارات هیئت فوتبال نبود

  • کد خبر : 94109
  • 20 اردیبهشت 1403 - 15:19
خروج شهرآورد از استان فارس در حوزه اختیارات هیئت فوتبال نبود
سرپرست هیئت فوتبال استان فارس گلایه سرمربی تیم شهر راز را نامربوط دانسته و می‌گوید خروج یا عدم خروج شهرآورد شیراز از استان فارس، اصلا در حوزه اختیارات این هیئت نبوده است.

باشگاه شهر راز شیراز در تاریخ ۶ اردیبهشت طی نامه‌ای رسمی و در اعتراض به آنچه «تبعیض بین دو تیم شیرازی» عنوان شده بود، از سازمان لیگ درخواست کرد تا شهرآورد روز ۱۹ اردیبهشت در استانی غیر از فارس برگزار شود.

ضمن اینکه سعید غلامزاده مربی تیم شهر راز در گفت‌وگو با سحاب پرس اعلام کرده بود که مساله خروج شهرآورد شیراز از استان فارس «با وساطت مدیرکل ورزش و جوانان استان» از دستور خارج شده است.

با این حال ستار زارع سرمربی تیم شهر راز پس از شکست در ورزشگاه حافظیه مقابل فجرسپاسی، دلیل عدم تحقق درخواست تیمش را پیگیری نشدن این درخواست توسط هیئت فوتبال فارس عنوان کرد.

سرپرست هیئت فوتبال استان فارس در این ارتباط به خبرنگار سحاب پرس گفت: تنها زمانی سازمان لیگ با خروج یک بازی از استان موافقت می‌کند که شورای تامین اعلام کند نمی‌تواند امنیت بازی را برقرار کند.

حسین قنبری افزود: از طرفی شورای تامین سایر استان‌ها هم باید برای برگزاری چنین دیدار حساسی اعلام آمادگی می‌کردند که این مساله هم دور از ذهن بود.

وی گفت: سازمان لیگ دلایل باشگاه شهر راز را هم برای تغییر مکان بازی کافی ندانست و به این ترتیب درخواست این باشگاه از دستور کار خارج شد.

به گزارش سحاب پرس، دیدار تیم‌های شهر راز و فجرشهید سپاسی شیراز شامگاه چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت با یک گل به‌سود فجر به پایان رسید.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94109

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.