• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1

فعالیت‌های جهادگران هم راستا با برنامه‌های دولت سیزدهم است

  • کد خبر : 94115
  • 20 اردیبهشت 1403 - 18:36
فعالیت‌های جهادگران هم راستا با برنامه‌های دولت سیزدهم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه فعالیت‌های جهادگران هم راستا با برنامه‌های دولت سیزدهم است، تأکید کرد: توان دولت با همراهی فعالیت‌های جهادی ضریب گرفته است.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در اجلاسیه جهادگران و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی استان فارس که در شیراز برگزار شد، گفت: خوشبختانه الگویی در استان به وجود آمده است که تأثیرگذاری بسیار زیادی در عرصه‌های مختلف را داشته است و آن هم راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی است که با رویکرد مساله‌محور در حوزه‌های اساسی راه، مسکن و اشتغال که هم راستا با برنامه‌های دولت سیزدهم است، فعالیت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه توان دولت با همراهی، تلاش و فعالیت‌های جهادی ضریب گرفته است، افزود: اگر امروز مجموعه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسکن‌سازی و آبفا در حوزه آبرسانی به روستا و تعاون و کار در حوزه اشتغال و راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی و شهری توانسته‌اند در کشور رتبه‌های برتر را کسب کنند، به دلیل تسهیلگری جهادگران در این عرصه‌هاست و دولت مدیون ورود مساله‌محور و هدفمند گروه‌های جهادی است.

قزلسفلی ادامه داد: خوشبختانه امروز پرچم‌داری گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف وجود دارد که یکی از نمونه‌های بارز آن می‌توان به دوران کرونا اشاره کرد، لذا دولت به جهادگران ایمان دارد و می‌داند که آنان فعل «ما می‌توانیم» را تحقق بخشیده‌اند و امروز این همکاری و هم‌افزایی و ایجاد بسترهای مختلف، امکان نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی را بیش از پیش فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: گروه جهادی با اقدامات هدفمند در نقاط مختلف کشور در حال فعالیت هستند و دولت هم این را دیده است و شورای عالی حرکت‌های جهادی را ایجاد کرده است تا فراهم کردن بستر بیشتر فعالیت‌های جهادی تحقق یابد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94115

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.