• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
1
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز؛

‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز

  • کد خبر : 94068
  • 19 اردیبهشت 1403 - 18:23
‌برپایی تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در شیراز
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد.

رضا جاویدی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در حاشیه تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ ‌مقیاس برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد، بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است، به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید شهروندان قرار گرفت.

جاویدی گفت: شهروندان در رشته‌های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار مختلف و تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94068

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.