• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس؛

اتمام فاز نخست خط انتقال آب درودزن به لپویی

  • کد خبر : 71045
  • 26 مرداد 1402 - 17:27
اتمام فاز نخست خط انتقال آب درودزن به لپویی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب فارس از اتمام عملیات اجرای فاز نخست خط انتقال آب سددرودزن به شهر لپویی و بهره‌برداری از چاه شماره ۹زرقان و اضافه شدن ۳۰ لیتر بر ثانیه آب به منابع این شهر خبر داد.

علی جان صادق پور پنج‌شنبه ۲۶ مرداد از پایان عملیات اجرای فاز اول خط انتقال آب سد درود زن به شهر لپویی خبر داد و گفت: این پروژه آبرسانی که بخشی از اعتبار آن توسط یکی از خیرین نیکوکار این منطقه و شورای شهر لپویی تأمین شده، همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

او ضمن اظهار خرسندی از اتمام عملیات اجرای این پروژه آبرسانی به تشریح مشخصات فنی آن پرداخت و گفت: پروژه مزبور شامل اجرای هشت هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال آب سد درود زن به شهر لپویی است که با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن به قطر ۲۲۵ میلیمتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس افزود: این پروژه توسط شرکت آبفا فارس اجرا شده و با بهره‌برداری از آن، روند آبرسانی به مشترکین شهر لپویی بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

صادق‌پور همچنین از اتمام عملیات اجرای طرح آبرسانی به شهر زرقان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از چاه شماره ۹ زرقان و خطوط انتقال آن، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب به منابع این شهر اضافه می‌شود.

او عنوان کرد: طرح آبرسانی به شهر زرقان که شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه همراه با اجرای خط انتقال برق و آب است با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است که با یاری خداوند در هفته ی دولت وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

صادق‌پور گفت: سقایان مردم در شرکت آبفا استان فارس به منظور نهضت خدمت رسانی همواره در تلاشند و برای ارائه خدمات مطلوب با برنامه و هماهنگی اقدام می‌کنند.

صادق‌پور گفت: هفته دولت که نهادها و سازمان‌های مختلف با رونمایی از فعالیت‌های یکساله خود این ایام را گرامی می‌دارند، شرکت آبفا استان فارس در یک جشنواره خدمت رسانی، ۷۰ طرح و پروژه آب و فاضلاب را در مدار بهره برداری قرار خواهد داد که طرح آبرسانی به شهر زرقان نیز در همین ردیف قرار دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=71045

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.