• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس؛

مشترکان پُرمصرف برق هم پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند

  • کد خبر : 68786
  • 01 مرداد 1402 - 21:11
مشترکان پُرمصرف برق هم پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکان پُرمصرف با کاهش مصرف برق در مقایسه با دوره قبل خود می‌توانند از پاداش صرفه جویی بهره‌مند شوند.

حمیدرضا کریمی‌فرد یکشنبه اول مرداد در جلسه بررسی عملکرد مدیریت‌های توزیع نیروی برق شهرستان‌ها در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران، کارشناسان مدیریت مصرف و رابطان دفتر روابط عمومی در شهرستان‌ها برگزار شد، گفت: این‌که همکاری تمامی مشترکان به ویژه مشترکان خانگی نقش قابل‌ملاحظه‌ای در حفظ پایداری شبکه برق به خصوص در ساعت اوج مصرف خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس ادامه داد: امسال همه مشترکان خانگی حتی مشترکان پرمصرف در صورتی‌ که مصرف برق خود را کاهش دهند، از پاداش ریالی بر روی قبض برق خود بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو مشوق‌های مالی خوبی برای مشترکان خانگی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: به مشترکان خانگی مشمول این طرح، تا ۲۰ برابر هزینه فروش برق به مشترکان، پاداش ریالی تعلق خواهد گرفت که در قبض برق لحاظ خواهد شد.

کریمی فرد، تعداد مشترکان خانگی استان فارس را بیش از ۸۴۰ هزار مشترک اعلام و اضافه کرد: این تعداد مشترک خانگی در حدود ۴۲ درصد سهم مصرف انرژی را به خود اختصاص می دهند که همیاری و مساعدت آنان می‌تواند نقش مهمی در عبور موفق از پیک بار امسال داشته باشد.

او گفت: مشترکان در مناطق عادی (غیرگرمسیری) با استفاده از دورکند کولرهای آبی به جای دور تند، استفاده حداکثری از نور طبیعی روز و به کارگیری لامپ های فوق کم مصرف (LED) و در مناطق گرمسیر با خاموش کردن کولرهای گازی اضافی و همچنین تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی و اسپیلت ها بر روی ۲۴ درجه سانتیگراد (دمای آسایش) مشمول پاداش خواهند شد.

کریمی فرد، با ابراز قدردانی از همکاری کلیه مشترکان با صنعت برق استان از زمان شروع برنامه های مدیریت مصرف تاکنون، ابراز امیدواری کرد که همچنان با مشارکت هم‌استانی‌ها در رعایت الگوی مصرف برق، بتوانیم برق مطمئن و پایدار را تامین کرده و تابستانی توام با آسایش و آرامش را پشت سر بگذاریم.

محمدرسول تحفه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق فارس نیز با ارائه گزارشی از اقدامات این دفتر خاطرنشان کرد که در راستای ترغیب و ایجاد انگیزه در مشترکان به ویژه مشترکان خانگی اطلاع‌رسانی به مشترکان برق برای صرفه جویی در مصرف به صورت مستمر انجام شد که خوشبختانه تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68786

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.