• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
مدیرکل زندان‌های فارس؛

روز مرگی، آفت تحول و تعالی است

  • کد خبر : 66208
  • 29 خرداد 1402 - 20:20
روز مرگی، آفت تحول و تعالی است
سحاب / مدیرکل زندان‌های فارس، روز مرگی را آفت همه اقدامات به ویژه در برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: لازم است نوآوری، رعایت تقویم کار فرهنگی و استفاده از ظرفیت زندانیان در دستور کار باشد.

اسحاق ابراهیمی دوشنبه ۲۹ خرداد در جمع مسئولان فرهنگی زندان‌های فارس با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی با بروزرسانی علم و مهارت، در آموزش‌های زندانیان همت گمارند، ادامه داد: جامعه هدف ۲۴ ساعته در اختیار ما هستند، باید غنی سازی اوقات فراغت زندانیان از بیدار باش تا خاموشی را پوشش دهد.

مدیرکل زندان‌های فارس، روز مرگی را آفت همه کارها به ویژه برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: لازم است نو آوری، شناخت وظایف، رعایت تقویم کار فرهنگی، استفاده از ظرفیت زندانیان و… در دستور کار باشد و با بهترین شیوه‌ها، برنامه‌های فرهنگی اجرا شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شیوه نامه منابع انسانی در حوزه فرهنگی تربیتی احصاء و ابلاغ شده و لازم است با اهتمام لازم مورد عمل قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه با الگو گیری از نهادهای پیشرو و پیشتاز فرهنگی، آموزشی، عقیدتی ، ورزشی و تربیتی، اقدامات جاری در زندان را بروز رسانی کرده و مورد اقدام قرار گیرد تا تمام فعالیت‌ها با انگیزه آفرینی و جلب جامعه مخاطب تحت اقدام انجام شود، گفت: کارشناس فرهنگی در همه حوزه‌ها باید خلاق، وقت گذار، هنرمند و دانا باشد تا اهداف فرهنگی به خوبی اجرا شود.

مدیرکل زندان‌های فارس خاطرنشان کرد: فعالسازی بیش از پیش دارالقرآن‌ها و واحدهای صدا و سیما در زندانها در اولویت است. همچنین امور دینی ، عقیدتی و مذهبی در اولویت است و آموزه‌های مذهبی زندانیان بر اساس بخش فرهنگی پرونده شخصیتی باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66208

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.