• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

شروع همکاری فرهنگی اجتماعی تولیت شاهچراغ(ع) و شرکت گاز

  • کد خبر : 65413
  • 15 خرداد 1402 - 14:24
شروع همکاری فرهنگی اجتماعی تولیت شاهچراغ(ع) و شرکت گاز
تفاهمنامه همکاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و شرکت گاز فارس با هدف اجرای اقدامات بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی مشترک؛ امضا و مبادله شد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: با عقد این تفاهم نامه و انجام فعالیتهای بهینه سازی مصرف در تاسیسات گرمایشی و موتورخانه حرم، شاهد کاهش میزان قابل توجه مصرف گاز مجموعه آستان مقدس احمدی و محمدی خواهیم بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از شرکت گاز فارس، علی‌اکبر میدانشاهی افزود: انجام فرایند بهینه سازی موتورخانه علاوه بر مدیریت مصرف گاز، تاثیر بسزایی در بهبود کارکرد تجهیزات گرمایشی و کاهش هزینه‌های نگهداری از این تجهیزات را خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز فارس همچنین با اشاره به اقدامات مندرج در تفاهم نامه از جمله نصب رسوبگیر، تنظیم مشعل‌ها و عایق کاری سیستم‌های موتورخانه حرم شاهچراغ خبر داد و گفت: هزینه تقریبی این عملیات حدود ۱۳ میلیارد ریال است.

میدانشاهی با تاکید بر ظرفیت بالای فرهنگی این مجموعه ابراز امیدواری کرد که این آستان بتواند در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی نقش آفرینی کند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: با توجه به اینکه مسئولیت شورای فرهنگی منطقه دو صنعت نفت به شرکت گاز استان فارس سپرده شده است امضای این تفاهم نامه می‌تواند نقش موثری در توسعه اقدامات فرهنگی در بخش‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های موجود ایفا کند.

میدانشاهی از ارتقاء فرهنگ نیکوکاری بین کارکنان، همکاری مشترک برای برپایی مواکب مذهبی و استفاده از ظرفیت‌های رفاهی و فرهنگی آستان توسط شرکت گاز به عنوان دیگر بخش‌های این تفاهمنامه یاد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65413

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.