• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس؛

اجرای طرح تغییر توالی فاز در ایستگاه فردوسی شیراز

  • کد خبر : 61255
  • 21 فروردین 1402 - 18:30
اجرای طرح تغییر توالی فاز در ایستگاه فردوسی شیراز
معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: طرح تغییر توالی فاز در ایستگاه برق فردوسی کلانشهر شیراز، با موفقیت اجرایی شد.

فرشاد فرامرزی دوشنبه ۲۱ فروردین به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه توالی فاز ایستگاه فردوسی با ایستگاه‌های همجوار یکسان نبود، طرح تغییر توالی فاز در این ایستگاه اجرایی شد.

او با اشاره به اهمیت و حساسیت اجرای این پروژه، گفت: فاز R ایستگاه فردوسی با فاز R ایستگاه فلسطین، در کلانشهر شیراز حدود ۶ کیلو ولت اختلاف داشت و به همین دلیل در زمان اجرای عملیات مانور توسط شرکت‌های توزیع یا هنگام ارائه سرویس، مشترکین برق این دو ایستگاه خاموش می شدند.

فرامرزی با بیان اینکه ارتقا شاخص‌های کیفی شبکه با هدف تامین برق مطمئن و پایدار از اولویت‌های صنعت برق بوده است، گفت: این اقدام پیرو درخواست شرکت توزیع مبنی بر اصلاح فاز، با انجام یک عملیات فنی دقیق و سریع، اجرایی و با موفقیت انجام شد.

او اضافه کرد: در این پروژه پس از خاموش کردن ایستگاه‌های فردوسی و ولیعصر، با بهره‌گیری از ظرفیت هشت گروه تعمیراتی با استعداد ۵۰ کارشناس و نیروی عملیاتی، اقدامات اصلاحی اجرایی شد.

فرامرزی گفت: بعد از این اقدام، خروجی ایستگاه فردوسی بدون خاموشی مشترکین از طریق ایستگاه فلسطین برقدار شد و مشکل توالی فاز ایستگاه فردوسی با ایستگاه‌های فلسطین، قرآن، ولیعصر و احمدی نیز مرتفع شده است.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای فارس اضافه کرد: یک ماه قبل از خاموشی، مطالعات لازم برای اجرای این طرح، توسط امور بهره‌برداری و دفاتر نظارت و فنی انجام و برنامه طراحی شده بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61255

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.