• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

مبادله تفاهم‌نامه “تربیت مربی تهاجم ترکیبی” در شیراز

  • کد خبر : 50115
  • 27 مهر 1401 - 13:03
مبادله تفاهم‌نامه “تربیت مربی تهاجم ترکیبی” در شیراز
طی مراسمی تفاهم نامه تربیت مربی تهاجم ترکیبی و جنگ شناختی و طرح طنین با محوریت توانمندسازی فعالان فرهنگی بین معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و مدیرکل پدافند استانداری فارس امضا و مبادله شد.

به گزارش سحاب پرس، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس چهارشنبه ٢٧ مهرماه در این مراسم بیان کرد: با آغاز به کار قرارگاه جهاد فرهنگی در فارس، عملیاتی شدن برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی فارس در دستور کار قرار گرفته است.

معین سامانیان با بیان اینکه هدف اصلی نگاه اجرایی به اسناد بالادستی است، افزود: توقع است فرمان رهبرمعظم انقلاب در این حوزه اجرایی شده و در کف میدان احساس شود. رهبرمعظم بارها بر نبرد ترکیبی دشمن و جنگ شناختی اشاره و تاکید کرده‌اند.

او همچنین ضمن تاکید براینکه زیرساخت‌های تشکیلاتی در عرصه فرهنگی باید از موضع انفعال خارج شود، گفت: باید با یک جبهه منظم در مقابل این تهاجم عملکرد مطلوب داشته باشیم. تا زمانی که این مهم در حوزه فرهنگ شکل نگیرد، نمی‌توانیم پاسخ مثبتی به تهاجم دشمن دهیم.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس با تاکید بر اینکه به جای اقدامات ظاهری و تشریفاتی باید به کارهای زیرساختی در عرصه فرهنگ سازی مشغول شویم، گفت: اقدامات ظاهری ممکن است اثرات مخالف هدف ما داشته باشد.

سامانیان از آغاز دوره‌های کادرسازی و تربیت مربی خبر داد و به اجرای طرح طنین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: از از هفته آینده با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در فارس این طرح وارد فاز عملیاتی می‌شود.

او ادامه داد: این طرح چهار فاز عملیاتی و اجرایی دارد که فاز اول آن مربوط به جهاد تبیین، سواد رسانه، اقتصاد مقاومتی و علوم شناختی است. در فاز دوم به طور ویژه به سواد مطالبه و فرهنگ مطالبه گری پرداخته می‌شود. در فاز سوم جایگاه خانواده و در فاز چهارم بینش سیاسی و الگوی حکمرانی مساجد بررسی می‌شود.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس خاطرنشان کرد: در راستای انعقاد این تفاهم نامه، ۵ ماه کار گزینش متقاضیان برای ورودی دوره تربیت مربی تهاجم ترکیبی انجام شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=50115

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.