• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

دعوت امام جمعه شیراز از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • کد خبر : 92135
  • 17 فروردین 1403 - 22:56
دعوت امام جمعه شیراز از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز، ۱۶ فروردین در پیامی از آحاد مردم مومن و ولایت‌مدار استان فارس جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

در پیام آیت‌الله لطف‌الله دژکام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فردا روز قدس است و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) روز اسلام است.

همیشه در طول سالیان بعد از اعلام روز قدس توسط حضرت امام در کشور ما مردم در این روز با عظمت به میدان آمده‌اند اما امسال همه می‌دانند که با سال قبل تفاوت ویژه دارد و اسرائیل در درون خودش با مشکلاتی مواجه است و مردم فلسطین هم مردانه در یک قیام که بیش از ۶ ماه ادامه پیدا کرده به میدان آمده اند تا حقوق خودشان را از دشمن بگیرند.

طبیعتا امسال که مظلومیت مردم فلسطین به اوج خود رسیده است نه تنها مسلمانان بلکه همه ملت‌های جهان باید با مظلومان فلسطین و غزه همراهی کنند و همان‌طور که امسال نام گذاشته شد، فردا طوفان به راه بیاندازند.

فلسطینیان طوفان‌الاقصی را به راه انداختند و ان‌شاءالله همه مردم جهان و ملت ایران طوفان‌الاحرار به راه خواهند انداخت و در مقابل همه ظلم و ستم و بیدادگری حکومت غاصب صهیونیستی فریاد خواهیم زد و امیدواریم هر چه زودتر حقوق این مردم استیفا شود.

خود ملت ایران هم در این راستا مورد تهدید رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و می‌بینید که مستشاران ما را در سوریه به شهادت رساندند و همه این موارد روز قدس امسال را نسبت به هر سال مهم‌تر و حضور ما را واجب‌تر می‌کند.

همه مردم خود انگیزه کافی برای حضور در راهپیمایی را دارند و امیدوار هستم برنامه‌ریزی کنند تا ان‌شاءالله یک حضور بسیار قوی و منسجم همراه با همه ملت‌هایی که در سطح جهان به میدان خواهند آمد، فردا در ایران داشته باشیم و این حرکت طوفان‌الاحرار امسال باعث شود طوفان‌الاقصی به ثمر بنشیند و مردم فلسطین بتوانند حقوق از دست رفته خود را بازپس بگیرند.

مردم فارس از قدیم و از آغاز حرکت و نهضت انقلاب اسلامی پیشتاز بوده‌اند و امروز هم در هر صحنه‌ای که برای نظام و انقلاب پیش می‌آید و نیاز به حمایت مردم است مردم فارس پیشاپیش با درک عمیقی که از مسائل دارند به میدان می آیند و ان‌شاءالله فردا هم همین صحنه را دوباره شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=92135

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.