• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4

آغاز بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی پروژه‌های امور آب در فارس

  • کد خبر : 46478
  • 10 شهریور 1401 - 16:01
آغاز بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی پروژه‌های امور آب در فارس
با حضور مسئولان استانی، بهره‌برداری از شماری پروژه امور آب در برخی نقاط فارس شروع یا عملیات اجرایی تعدادی پروژه آغاز شد.

طی آئین‌های جداگانه و با حضور معاونت‌های استانداری و مدیر عامل و مسئولان آبفا، بهره‌برداری ازپروژه‌های امور آب شهرستان‌های خرمبید و خنج آغاز یا عملیات اجرایی طرح‌هایی شروع شد.

به نقل از آبفای فارس، عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب از چاه شماره هشت و حفر چاه شماره ۱۰ صفاشهر در شهرستان خرمبید، با حضور معاون سیاسی استانداری و معاون آبفای استان فارس آغاز شد.

این پروژه‌ها قرار است با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال اجرا شود و برای احداث خط انتقال آب شرب بین چاه تا مخزن، ۲۹۰۰ متر لوله‌گذاری عملیاتی شود.

درادامه، بهره‌برداری از چاه شماره ۹ که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اجرا و حفر شده و همچنین پروژه شبکه توزیع آب شرب مسکن ۱۰۸ واحدی خیرساز آفتاب در صفاشهر نیز آغاز شد.

بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی شهرستان خنج

بهره برداری از پروژه‌های امور آب شهرستان خنج در جنوب استان فارس با حضور معاون اقتصادی استانداری، نماینده مردم در مجلس و شماری از مسئولان محلی، انجام شد.

در این مراسم، پروژه آبرسانی به روستای “بیغرد” شهرستان خنج، افتتاح شد.

وحید حق شناس، معاون آبفای فارس در این خصوص اعلام کرد که این پروژه ۲ کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان احداث شده است.

به گفته این مقام مسئول، اجرای این پروژه بهره مندی ۱۳۰۰ خانوار روستای بیغرد در شهرستان خنج، واقع در جنوب فارس، از آب شرب بهداشتی خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46478

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.