• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
4
فرماندار ویژه لارستان؛

هفت طرح گازرسانی در لارستان فارس افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر : 45669
  • 05 شهریور 1401 - 20:40
هفت طرح گازرسانی در لارستان فارس افتتاح و کلنگ زنی شد
هفت طرح گازرسانی با اعتباری افزون بر سه هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال روز شنبه و در چهارمین روز از هفته گرامیداشت دولت در شهرستان لارستان با حضور محمد فرخ زاده معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و برخی مسئولان استانی و محلی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش سحاب پرس، فرماندار ویژه لارستان در آیین افتتاح طرح افتتاح گازرسانی به شرکت سیمان لارستان گفت: چهار مورد از این هفت طرح افتتاحی و سه طرح نیز کلنگ زنی بوده است.

داریوش دهقان تصریح کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده در چهارطرح افتتاحی گازرسانی هفته دلت امسال در لارستان یک هزار و ۳۸۵ میلیارد ریال بوده است.
وی طول خط انتقال شبکه گازرسانی به شرکت سیمان لارستان نیز حدود ۳۵ کیلومتر و میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح را هم ۸۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد.
دهقان همچنین گازرسانی به صنایع واقع در دشت کاوند شهر لار به طول ۱۳ کیلومتر، گاز رسانی به  ورودی شهرک صنعتی حسن لری و پشته سنگر لار، ،نصب  ۳۰۰۰ فقره انشعاب گاز در بخش صحرای وگازرسانی به روستای علی آباد اوکشی را از دیگر طر هی مهم گازرسانی هفته دولت در شهرستان لارستان عنوان کرد.
وی یادآور شد: همچنین در طول یک سال گذشته افزون بر ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال طرح های گازرسانی به روستاها و صنایع این شهرستان آغاز شده و در حال اجرا است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر عمادشهرمرکز بخش صحرای باغ، ۱۴ روستای تابعه شامل، دیده بان، کردشیر، گاوبست، آبکوهی، تل کشی، کارگاه، باغ، کشکویه، ده میان، خلور، دشتی، زروان، حسین آباد و هرمود از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
فرماندار لارستان همچنین یادآور شد: در یک ماه گذشته نیز طرح گازرسانی به بخش صحرای باغ با جمعیتی بیش از ۱۴ هزار نفر با اعتباری افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به بهره برداری رسید.

هفته دولت امسال ۸۷ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۶ هزار میلیارد ریال در بخش های مختلف در لارستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود .
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45669

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.