• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
2

فرآیند اجرایی بازارچه‌های خدماتی به نفع مردم تغییر کند

  • کد خبر : 41348
  • 11 مرداد 1401 - 17:06
فرآیند اجرایی بازارچه‌های خدماتی به نفع مردم تغییر کند

ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز تاکید کرد: فرآیند اجرایی بازارچه‌های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند و در تعریف سایت‌های ساماندهی تغییر کاربری‌ها نیز باید بر اساس نیاز شهر تعریف شود. مسعود زارعی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز به نقش و اهمیت کمیسیون […]



ایسنا/فارس رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز تاکید کرد: فرآیند اجرایی بازارچه‌های خدماتی باید به نفع مردم تغییر کند و در تعریف سایت‌های ساماندهی تغییر کاربری‌ها نیز باید بر اساس نیاز شهر تعریف شود.

مسعود زارعی در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز به نقش و اهمیت کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد.

به نقل از شهرداری شیراز زارعی اضافه کرد: باید در کوتاه ترین زمان برنامه فعال سازی کمیسیون در مناطق اجرایی تا رسیدگی به پرونده‌ها در همان منطقه مربوطه انجام شود و سازمان ساماندهی مشاغل شهری نقش سیاست گذاری و نظارتی خود را ایفا کند.

غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز نیز به انتظارات مدیران شهر از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اشاره و عنوان کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردهپهای کشاورزی شهرداری شیراز به عنوان مرجع تصمیم گیر و تصمیم ساز در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری باید تلاش خود را بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و قطع زنجیره واسطه گری در حوزه میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری قرار دهد و قطعا برنامه‌های این سازمان نیز باید این مسیر را دنبال کند.

هومان یداللهی، مدیرکل حراست شهرداری شیراز نیز به استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده اشاره کرد و گفت: چرخش مدیران و انتقال تجربه دارای برکات بسیاری است که یکی از این برکات کادر سازی از میان جوانان انقلابی و تحصیل کرده در مجموعه مدیریت شهری است.

پژمان شفیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز نوید تغییرات خوب به نفع مردم را داد و گفت: با همکاری  اصناف، کسبه و شهروندان و هماهنگی با مناطق شهرداری منافع مردم در تمامی پروژه ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز تاکید کرد: پروژه‌هایی که در سازمان تحت عنوان ساماندهی تعریف و دنبال می‌شود باید بگونه‌ای باشد که تاثیر آن در زندگی روزمره شهروندان ملموس، موثر و سریع باشد که در این خصوص برنامه‌های سرعتی کوتاه مدت و میان مدت در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، در پایان مراسم حکم پژمان شفیعی توسط معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز به وی اهدا و از خدمات مهدی بابایی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام



منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=41348

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.