• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
مدیر کل ورزش و جوانان فارس :

تکمیل استادیوم پارس شیراز مطالبه عمومی مردم استان است

  • کد خبر : 39371
  • 25 تیر 1401 - 14:47
تکمیل استادیوم پارس شیراز مطالبه عمومی مردم استان است
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در حاشیه بازدید میدانی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از استادیوم پارس گفت : رفع نواقص و تکمیل استادیوم پارس شیراز مطالبه عمومی مردم استان است.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس ، معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از ورزشگاه ۵۰ هزار نفری پارس شیراز بازدید و ایرادهای آنها را صورتجلسه کردند.

دکتر حیدر صفرپور مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این بازدید در خصوص استادیوم ورزشی پارس اظهار داشت :این پروژه در حال حاضر با توجه به اهمیت و حساسیتی که برای مردم و ورزش‌دوستان استان دارد به یک ویترین، نماد و الگو تبدیل شده و باید تلاش شود که هرچه زودتر بهره‌برداری برسد تا مردم طعم شیرین تحقق اهداف دولت را در این مورد را حس کنند.

وی افزود : این استادیوم نواقص فراوانی دارد و این موارد طی چندین مکاتبه به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به عنوان متولی تکمیل این طرح ملی اعلام شده است .

مدیر کل ورزش و جوانان در پایان گفت : با توجه به تاکید استاندار محترم استان و همچنین بازدید میدانی وزیر محترم از استادیوم پارس و قول مساعد مبنی بر رفع هر چه سریع تر مشکلات این ورزشگاه به منظور بهره برداری و تحویل به ورزش دوستان در بازدید میدانی معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ایرادات و مواردی که از تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده است مورد بررسی قرار گرفت ومقرر گردید که نسبت به انجام تعهدات اقدام گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39371

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.