• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛

تخریب ۲۸ سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بیضا

  • کد خبر : 93528
  • 11 اردیبهشت 1403 - 13:04
تخریب ۲۸ سازه غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بیضا
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از قلع و قمع 28 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای حکم تخریب مستحدثات غیر مجاز 65 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی این شهرستان آزاد سازی شد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی با اشاره به اینکه احکام مذکور در روستاهای علی آباد، تل بیضا، برکه و شاه قطب الدین شهرستان بیضا اجرا شده است، تصریح کرد: ساخت و سازهای مذکور شامل دیوارکشی، فنس کشی، احداث بنا و استخر بوده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه یک مورد از عملیات قلع و قمع اجرای حکم و مابقی در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی بوده است، عنوان کرد: اجرای این موارد قانونی با همکاری رئیس دادگستری شهرستان بیضا، فرماندهی نیروی انتظامی و کارشناسان امور اراضی انجام شده است.
وی با اشاره به افزایش نظارت‌ گشت‌های امور اراضی در ایام آغازین سال افزود: حضور مستمر اکیپ گشت امور اراضی این مدیریت از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته تاکنون منجر به صدور ۹ فقره اخطار قانونی و جلوگیری و توقف عملیات ساخت ساز غیرمجاز گردید.
مویدی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری با هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز در خارج از حریم شهرها و طرح‌های هادی روستایی بدون دریافت مجوز از کمیسیون تبصره ۱ و ۴ قانون مذکور ممنوع است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.
وی تاکید کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف و تغییر کاربری‌ غیرمجاز را از طریق تلفن گویای ۱۳۱ و یا تماس با مدیریت‌ جهاد کشاورزی شهرستان‌ گزارش دهند تا این موارد در اسرع وقت توسط یگان‌ حفاظت امور اراضی پیگیری گردد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=93528

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.