• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2

برگزاری جشن بزرگ وصال در شیراز

  • کد خبر : 38203
  • 11 تیر 1401 - 19:19
برگزاری جشن بزرگ وصال در شیراز
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: مهمترین برنامه هفته ازدواج امسال، برگزاری «جشن وصال» است که در تمام شهرستان‌های استان برگزار و در آن از خادمان، خیران، فعالان و همسران جوان، تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، دکتر حیدر صفر پور مدیر کل بیان کرد: «جشن وصال»، در در تالار بزرگ حافظ شیراز از چند زوج جوان تجلیل شد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج که وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است، و همچنین مشاوره‌های رایگان در مراکز تخصصی مشاوره به مخاطبان و نیازمندان مشاوره خانواده در این هفته انجام می‌شود.

دکتر صفر پور اظهار داشت: پویش‌های مختلف فضای مجازی برای ترغیب به ازدواج آسان مانند تهیه پوستر و نماهنگ و بارگذاری محتواهای ازدواج و خانواده در فضای مجازی نیز از دیگر فعالیت‌های هفته ازدواج در استان فارس است.

وی افزود: نشست‌های تخصصی در حوزه جوانان و خانواده با حضور متخصصان و صاحب‌نظران نیز برگزار میگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه شعار هفته ازدواج امسال، «آسان و آسمانی»، به معنای ازدواج آسان و معنوی است اظهار داشت: حذف تشریفات و افزایش تسهیلات ازدواج عامل رشد آمار ازدواج، است و طبق بررسی‌ها انجام شده در حوزه معاونت جوانان در بخش ازدواج حذف تشریفات مراسم ازدواج در ایام شیوع کرونا و همچنین افزایش میزان تسهیلات ازدواج از مؤلفه‌های افزایش آمار ازدواج در دو سال گذشته بوده است .

وی بابیان این‌که این جشن نشانگر توجه نظام جمهوری اسلامی ایران به موضوع ازدواج است، ادامه داد: طی بررسی ها صورت گرفته و آمار اعلامی از سوی وزارت ورزش و جوانان اتفاق خوبی در دو سال اخیر رخ‌داده و آمار ازدواج بعد از یک دهه که رو به افول بوده افزایش پیداکرده است.

در پایان دکتر صفرپور اظهار داشت : تا پایان هفته ازدواج در غالب طرح وصال از ۴۰ زوج جوان تقدیر و تجلیل بعمل خواهد آمد و ۵۰ جهیزیه تهیه شده به زوج های جوان در این ایام اهداء خواهد شد.

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38203

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.