• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3

حساسیت شورای ششم در بازنگری لوایح عوارضی در جهت حفظ منافع عمومی، خصوصا طبقات ضعیف اقتصادی است

  • کد خبر : 34152
  • 06 اردیبهشت 1401 - 12:44
حساسیت شورای ششم در بازنگری لوایح عوارضی در جهت حفظ منافع عمومی، خصوصا طبقات ضعیف اقتصادی است
رییس کمیسیون برنامه بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر گفت: اگر به عموم مردم در جایی فشار بیاید، شورای شهر آمادگی بازنگری دارد اما این آسیب باید به منافع عموم شهروندان باشد نه 2 درصد از آنها. آنچه مسلم است دیدگاه شورا، حل مشکلات اقشار ضعیف است و نه تامین منافع افراد یا گروه خاص.

به گزاش سحاب پرس، رییس کمیسیون برنامه بودجه امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر ضمن اعلام این خبر افزود : با عنایت به مطالب مطروحه اخیر در فضای مجازی مبنی بر افزایش عوارض در سال جدید و اظهار نگرانی مسئولین دلسوز خصوصا استاندار محترم، مقرر گردید از هم اکنون کمیته تحقق بودجه با موضوع بررسی ابعاد مختلف و نحوه اجرای مصوبات عوارضی تشکیل و در صورت نیاز پیشنهادات جدید در راستای حل دغدغه عمومی ارائه گردد، حسینی با اشاره به این موضوع که دغدغه ذکر شده ازابتدای امر نیز وجود داشت چنین افزود: در زمان تصویب لوایح عوارضی در بهمن ماه ۱۴۰۰ مقرر گردید کیفیت اجرایی مصوبات ظرف مدت سه ماه از تاریخ اجرا مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گرفته و در صورت لزوم بازنگری گردد.
سید ابراهیم حسینی با تاکید مجدد بر این موضوع که شورا و شهرداری از مصوبه تایید شده فرمانداری عدول نکرده اند اظهار داشت: اگر به عموم مردم در جایی فشار بیاید، شورای شهر آمادگی بازنگری دارد اما این آسیب باید به منافع عموم شهروندان باشد نه ۲ درصد از آنها. آنچه مسلم است دیدگاه شورا، حل مشکلات اقشار ضعیف است و نه تامین منافع افراد یا گروه خاص.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34152

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.