• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3

اجرای سامانه یکپارچه سازی اسناد شهرداری

  • کد خبر : 33044
  • 20 فروردین 1401 - 13:32
اجرای سامانه یکپارچه سازی اسناد شهرداری
رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: سامانه الکترونیک مدیریت اسناد، نرم افزاری است که به کاربران امکان ذخیره سازی و پیگیری انواع اسناد و مدارک را، به صورت الکترونیکی وهوشمند می دهد.

به گزارش سحاب پرس، مهدی نصیری گفت: سامانه مدیریت اسناد سامانه ای جهت دریافت، طبقه‌بندی، نگهداری، بازیابی و ذخیره‌سازی و همچنین کاهش استفاده از کاغذ می باشد.هدف استفاده از این سیستم برطرف کردن مشکلات موجود در سسیتم‌های مدیریت اسناد سنتی می‌باشد.

رییس کمیسیون هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و اطلاعات با بیان اینکه سامانه الکترونیک مدیریت اسناد، نرم افزاری است که به کاربران امکان ذخیره سازی و پیگیری انواع اسناد و مدارک را، به صورت الکترونیکی وهوشمند می دهد افزود: این سامانه‌ علاوه بر نامه و مستندات مرسوم سازمانی، شامل موارد جدیدی از جمله مستندات در گردش سایر نرم‌افزارهای مرتبط، فکس و نامه‌های پست الکترونیکی می‌باشد. معمولاً در سیستم مدیریت اسناد، بخش وسیعی از گردش مکتوبات، از مراحل آغازین تولید تا امضا و ارسال الکترونیکی تحت پوشش قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: از خصوصیات مهم سیستم مدیریت اسناد، تسهیل ارتباطات مکتوب همچنین ارتباط با سایر سازمان‌ها می‌باشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد : در شهرداری شیراز اسناد مهمی مانند اسناد حقوقی ، املاک و … وجود دارد که نگهداری آنها بسیار حایز اهمیت است. با توجه به اینکه اسناد غیر الکترونیک عمر محدودی دارند باید به صورت الکترونیکی آنها را نگهداری کرد.

نصیری تصریح کرد: همچنین برای بررسی ساده تر روند و سابقه اسناد نگهداری الکترونیکی باید به صورت متن باشد که تبدیل اسناد به متن الکترونیکی با کمک هوش مصنوعی قابل انجام است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=33044

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.