• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

رونمایی از پایگاه اینترنتی با مأموریت ترویج سند تحول آموزش و پرورش

  • کد خبر : 28303
  • 29 آذر 1400 - 17:57
رونمایی از پایگاه اینترنتی با مأموریت ترویج سند تحول آموزش و پرورش
پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور دوشنبه در آیینی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در شیراز آغاز به کار کرد، پایگاهی که هدف از افتتاح آن ترویج محتوای سند تحول بنیادین در بین خانواده ها و دانش آموزان عنوان شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این آیین گزارش داد: افتتاح پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین در شیراز به پیدایش راهکارهای منطقی و معقول برای اجرای آسان و درست اهداف سند منجر خواهد شد.

علیرضا کمرئی افزود: خوشبختانه در دهه اخیر سند تحول بنیادین به طور مشخص و منظم جهت حرکت نظام آموزشی را مشخص کرده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین با دشواری های روبرو است که افتتاح این پایگاه می تواند به مدلی خوب برای اجرای سند تحول ختم شود.

کمرئی گفت: با سند تحول بنیادین به دنبال تربیت انسان تمام ساحتی و ساخت مدرسه صالح هستیم که همه اینها در سایه پیدا کردن راهکارهای درست اجرای سند اتفاق می افتد.

وی افزود: برای یافتن الگوی اجرای سند نیاز به انباشت اطلاعاتی از سند هستیم تا نقدهای لازم در جهت اجرای مطلوب تر صورت گیرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین کشور در شیراز امکان اجرای درست سند را برای ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور مهیا خواهد کرد.

کمرئی گفت: این پایگاه را نقطه عطفی در رابطه احصا اسناد و اطلاعات لازم در رابطه با سند تحول بنیادین میدانیم و امیدواریم با این پایگاه هرچه زود مشکلات اجرایی سند هموار شود.

وی گفت: ابتکار استان فارس در راه اندازی این پایگاه کاری ارزشمند است که موجب رشد سیستم آموزشی استان و کشور خواهد شد.

مدیر پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین کشور گفت: این اولین پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین در کشور است که بنام مجتمع فرهنگی و آموزشی سردار شهید علیرضا هاشم نژاد نام گذاری شده است.

ترویج محتوای سند تحول بنیادین در خانواده ها و بین دانش آموزان 

 حمیدرضا عوض دخت مدیر پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: هدف از افتتاح این پایگاه این است که محتوای سند تحول بنیادین را در خانواده ها و بین دانش آموزان ترویج کند.

وی با بیان اینکه این مجموعه با همکاری شورای عالی آموزش و پرورش کشور راه اندازی شده است گفت: این پایگاه برای تولید محتواهای متناسب با محتوا و اهداف سند تحول بنیادین برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی ساخته شده است.
عوض دخت گفت: در تولید محتواهای این پایگاه معلمان سراسر کشور به همراه دانش آموزان می توانند تولید محتوا کنند.
وی افزود: آخرین کتاب ها، مقاله ها، اخبار و اطلاعات مربوط به سند تحول بنیادین را می توان در آدرس اینترنتی پایگاه به نشانی http://sanadtahavol.ir/ مشاهده کرد.

مدیر پایگاه جامع اینترنتی سند تحول بنیادین کشور گفت: در این پایگاه طرحی بنام فرانما اجرا می شود که فیلم های مختلف تربیتی در رابطه با سند تحول بنیادین را نیز ارائه می کند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28303

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.