• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3
با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری

پیاده راه سلامت و ورزش بولوار احمدبن موسی (ع) افتتاح شد

  • کد خبر : 21604
  • 09 تیر 1400 - 5:15
پیاده راه سلامت و ورزش بولوار احمدبن موسی (ع) افتتاح شد

طی مراسمی پیاده راه ورزش و سلامت بولوار احمد بن موسی (ع) به طول دو کیلومتر و امکاناتی همچون پیست دوچرخه و اسکیت، زمین های فوتبال و والیبال، زمین ورزش همگانی، تنیس روی میز، فضای سبز، زمین بازی کودکان، میز شطرنج و … افتتاح شد.غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو شیراز در این آیین گفت: پیاده […]

طی مراسمی پیاده راه ورزش و سلامت بولوار احمد بن موسی (ع) به طول دو کیلومتر و امکاناتی همچون پیست دوچرخه و اسکیت، زمین های فوتبال و والیبال، زمین ورزش همگانی، تنیس روی میز، فضای سبز، زمین بازی کودکان، میز شطرنج و … افتتاح شد.
غلامرضا شهریاری شهردار منطقه دو شیراز در این آیین گفت: پیاده راه سلامت و ورزش به مساحت ۳۸ هزار مترمربع در ضلع شرقی بلوار احمد بن موسی (ع) حدفاصل بولوار ماذون قشقایی تا بولوار رحمت با رویکرد انسان محوری احداث شده است.
شهریاری با اعلام اینکه دوران سازندگی منطقه ۲ آغاز شده است، افزود: مردم ساکن در محدوده این منطقه بدانند که طی دو سال آینده پروژه‌های مختلفی را برای همه قشرها طبق نیاز های آنها کلنگ زنی و افتتاح خواهیم کرد.
وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از آیین افتتاح پروژه پیاده راه ورزش و سلامت بولوار احمد بن موسی (ع) اضافه کرد: من نیز مهمان این مردم هستم، روزی که این پروژه را کلنگ زنی کردیم محیط اصلا مناسب نبود و مردم علاقه داشتند چنین پروژه ای آغاز و احداث شود.
با اشاره به پیگیری های اعضای دوره پنجم شورا برای احداث این پیاده راه گفت: اعضای شورای ششم نیز به ذوق این محله و مردم باوفا و مهربانش آمدند و ما نیروهای شهرداری خجالت می کشیم که برای این مردم از کاری فروگذاری کنیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=21604

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.