• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0

باشگاه نوجوانان «اوج» در شیراز آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 94233
  • 21 اردیبهشت 1403 - 18:50
باشگاه نوجوانان «اوج» در شیراز آغاز به کار کرد
همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و فرارسیدن روز دختر، باشگاه نوجوانان «اوج» با هدف پرورش استعدادهای دختران نوجوان شیرازی امروز، ۲۱ اردیبهشت در گذر تاریخی حافظیه آغاز به کار کرد.

مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاحیه باشگاه اوج، با اشاره به اهمیت حمایت تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان از این باشگاه فرهنگی، بر ضرورت توجه به تنوع سلایق در جذب نوجوانان تاکید کرد.

امین رضا لطفعلی‌زاده افزود: باشگاه اوج باید اتفاقات بزرگ شهری، استانی و ملی را در حوزه دختران رقم بزند و در این مسیر کانون به عنوان حامی اصلی، تمام ظرفیت خود را برای پشتیبانی از این اتفاق پای کار خواهد آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در مراسم افتتاحیه این مجموعه فرهنگی به اهمیت همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حلقه‌های میانی اشاره کرد و افزود: باشگاه اوج که با همت مؤسسه نشر فرهنگ شهادت در کانون راه‌اندازی شده است، نمونه‌ای از مردم‌سازی فعالیت‌های کانون در حوزه نوجوان است.

علی‌اکبر خواجه‌نژادیان با اشاره به اولویت نوجوان‌محوری در سال جاری که از سوی مدیرعامل کانون کشور ابلاغ شده، افزود: مؤسسه نشر فرهنگ شهادت تجربیات دو دهه فعالیت خود در حوزه نوجوانان را با کانون به اشتراک خواهد گذاشت.

در این مراسم که با حضور زهرا یقطین مدیرکل امور بانوان استانداری و حجت رحیمی مشاور جوان استاندار و جمعی از نمایندگان نهادهای فرهنگی و بسیج اجرا شد؛ دختران نوجوان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله سرود، شعرخوانی و اجرای نمایش طنز پرداختند.

همچنین در این مراسم، خانواده شهیده کشاورز و مدیرکل امور بانوان استانداری و جمعی از دختران عضو باشگاه حضور داشتند؛ و از نشان باشگاه نوجوانان اوج رونمایی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=94233

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.