• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس بیان کرد؛

توصیه های ورزشی برای ایام قرنطینه خانگی

  • کد خبر : 11100
  • 07 آذر 1399 - 15:15
توصیه های ورزشی برای ایام قرنطینه خانگی

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان فارس ، سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس با بیان برخی پروتکل های ابلاغی فدراسیون ورزشهای همگانی در خصوص قرنطینه ورزشی، گفت:هر فرد مشخصاً در طول هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی […]

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزشهای همگانی استان فارس ، سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزشهای همگانی استان فارس با بیان برخی پروتکل های ابلاغی فدراسیون ورزشهای همگانی در خصوص قرنطینه ورزشی، گفت:هر فرد مشخصاً در طول هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی شدید نیاز دارد.

پاک فطرت افزود : میزان کالری دریافتی خود را با میزان فعالیت بدنی روزانه متناسب کنید و در هرجایی که هستید؛ پس از ۳۰ دقیقه نشستن از حالت نشسته خارج شده و به حالت ایستاده تغییر وضعیت دهید و تا جایی که امکان دارد زمان نشستن خود را کاهش داده و در حالت ایستاده کار کنید.

وی گفت: اگر تمرین ورزشی روزانه ندارید، حداقل ۵۰۰۰ قدم در روز ان هم در محیط خانه پیاده روی کنید و هنگام صحبت با تلفن یا موبایل سعی کنید در محیط خانه راه بروید.

سیروس پاک فطرت با بیان اینکه تمرینات آرام سازی و تنفس عمیق را برای آرامش روانی خود فراموش نکرده و برنامه های تمرین آنلاین را از صفحات معتبر مجازی دنبال کنید،گفت: تمرین گروهی در خانه، در کنار اعضای خانواده، انگیزه شما برای ورزش کردن را بیشتر می کند.

پاک فطرت در آخر افزود: تغییرات نامتعارفی در شدت و زمان تمرینات خود ایجاد نکنید و همچنین کودکان بیشتر از والدین خود نیازمند تحرک و فعالیت هستند، بازی های حرکتی و فکری با آنها فراموش نکنید و اگر دارای بیماری زمینه ای یا مشکل خاصی هستید، قبل از آغاز هرگونه فعالیت بدنی با پزشک خود مشورت کنید.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=11100

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.