• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
معاون کمیته امداد فارس؛

توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی

  • کد خبر : 91052
  • 07 فروردین 1403 - 14:59
توزیع بیش ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم و بسته معیشتی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از توزیع بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم، بسته معیشتی و اقلام غذایی در نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

یوسف علوی امروز، ۷ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵ هزار و ۱۶۸ حامی جدید به جمع حامیان استان پیوسته و حمایت از ۶ هزار و ۵۵۱ فرزند معنوی خود را عهده دار شدند که نسبت به سال گذشته در مدت مشابه شاهد ۲۵ درصد رشد هستیم. همچنین درصد سهم استان در جذب حامی در کشور ۱۷.۶ درصد است که عدد قابل توجهی است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴۵ هزار حامی نیکوکار استان فارس حمایت از ۳۷ هزار و ۷۲۲  فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده‌ دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۸۱ فرزند از ایتام و مابقی از محسنین هستند که از ابتدای امسال تاکنون مبلغ ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را به حساب فرزندان معنوی خود به صورت مستقیم واریز کردند. سال گذشته نیز حامیان نیک‌اندیش استان، ۲۶۰ میلیارد تومان به حساب فرزندان معنوی خودبه صورت مستقیم واریزی داشتند.

علوی در ادامه با اشاره به طرح ملی اطعام و احسان مهدوی بیان کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون  ۱۹۰ هزار  پرس غذای گرم در ۱۶۰ آشپزخانه، ۲۰۲ هزار پرس افطاری ساده در قالب تهیه اقلام غذایی جهت افطار خانواده‌های نیازمند و ۲۲ هزار بسته غذایی جمعا به ارزش ۴۰ میلیارد تومان با کمک خیرین استان تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

معاون کمیته امداد فارس به کمک‌های مردمی استان در جشن نیکوکاری امسال اشاره کرد و گفت: در این طرح ملی نیز با کمک خیرین توسط پایگاه‌های امدادی، مراکز نیکوکاری و مدارس استان ۴۹ میلیارد تومان جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=91052

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.