• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن(عج):

توزیع ۳۰۰ هزار وعده غذایی میان مددجویان ۸۰ موسسه خیریه فارس

  • کد خبر : 90489
  • 23 اسفند 1402 - 18:16
توزیع ۳۰۰ هزار وعده غذایی میان مددجویان ۸۰ موسسه خیریه فارس

به گزارش خبرنگار سحاب پرس در شیراز، مهدی محلاتی پیش از ظهر چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه در مراسم توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان طرح افطار ویژه ایتام و مستمندان که مجموعه ورزشی شاد برگزار شد، با اشاره به اینکه هفدهمین اجرای طرح توزیع افطاری ویژه ایتام و مستمندان است، اظهار کرد: این طرح یکی […]

به گزارش خبرنگار سحاب پرس در شیراز، مهدی محلاتی پیش از ظهر چهارشنبه ۲۲ اسفند ماه در مراسم توزیع بسته های معیشتی تحت عنوان طرح افطار ویژه ایتام و مستمندان که مجموعه ورزشی شاد برگزار شد، با اشاره به اینکه هفدهمین اجرای طرح توزیع افطاری ویژه ایتام و مستمندان است، اظهار کرد: این طرح یکی از بزرگ ترین طرح های محرومیت زدایی است که هفدهمین سال اجرای آن است که توسط خیریه حجت بن الحسن(عج)، موسسه خیریه شهر راز و موقوفه محلاتی انجام می شود.

وی اهداف از اجرای طرح افطار در ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: این طرح با هدف توزیع ۳۰۰ هزار وعده غذایی میان مددجویان ۸۰ موسسه خیریه استان فارس تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن(عج) عنوان کرد: توزیع وعده های غذایی به صورت خشکه در قالب ۵۰ تن برنج، رب گوجه، ماکارونی، روغن و غیره توزیع خواهد شد، خیرین نیز می توانند تا پایان ماه رمضان در یکی از سه طرح سلمان با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان جهت افطار چهار خانواده نیازمند، طرح طرح امیرالمومنین(ع) با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان برای افطار ۶ خانواده و طرح پیامبر اعظم(ص) با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان برای افطار ۸ خانواده شرکت کنند، خیرین می توانند برای شرکت در این طرح با شماره تماس های ۳۲۲۷۹۶۰۰ و ۳۲۲۵۹۶۰۰ تماس حاصل فرمایند.

وی خاطرنشان کرد: طرح افطار سال گذشته ۲۴۰ هزار وعده غذایی بود که امسال نیز این رقم به ۳۰۰ هزار وعده غذایی افزایش داشته است.

در ادامه این برنامه سرهنگ مجید علیپور با اشاره به اینکه شاهد یک کار ارزشمند در شهر شیراز هستیم، اظهار کرد: در ایام کرونا یک نهضت خوبی شکل گرفت تحت عنوان کمک مومنانه طرح اطعام و افطار هر ساله پس از کرونا ادامه دارد.

وی ماه رمضان را ماه قرآن دانست و اضافه کرد: در این روزهایی که سفارش بسیار بر آن شده است قرائت قرآن نباید فراموش شود همچنین تفاسیر آیات نیز باید خوانده شود.

جانشین فرمانده سپاه فجر در قرارگاه احمد بن موسی(ع) انفاق را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم دست گیری همان انفاق را توصیه کرده است، در انفاق آشکار نیز خداوند در قرآن کریم سفارش کرده است، باید در جامعه ترویج کار خیر کرد.
انتهای خبر/فریماه فرهمندزاده

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=90489

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.